Do you remember?...

...how is to be inlove? 'Cause I don't...

Hi, guys... Astazi, cand am un moment de bulversare in viata, cand fac niste alegeri, cand incerc noi drumuri, cand 3811475 se intampla, am incercat sa imi amintesc, prin amalgamul de optiuni si hotarari pe care le iau in calcul, finalitatea acestei decizii de schimbare: I need to feel A L I V E!

Alive, cu tot ce inseamna asta: de la exprimare, pana la a SIMTI. Da, hmm, am cam uitat cum este sa iti dai voie sa simti, si sa nu filtrezi totul prin ratiunea cu care ai fost inzestrat. Controlul, auto-impus, ca urmare a diverselor experiente pe care le-am trait ca oameni, ne limiteaza intelegerea trairii experientei. Daca nu simti, nu asimilezi talcul experientei traite. Daca nu iti trece prin vene, oase, gura, si ce mai vreti noi din corpul asta eminamente senzorial, trairea intamplarii, parca nu poti sa privesti decat cu ochi de filozof.

Am uitat, oameni buni, cum este sa iti clocoteasca sangele in vene, sa ai gol in stomac, sa ti se umezeasca palmele, sa iti pulseze tamplele, sa ai gust metalic in gura, sa iti arda inima, sa fii usurat, sa te schimonosesti de durerea simtirii, sa urli de fericire, sa razi pana simti ca nu mai ai control, am uitat cum e ca adrenalina sa te zguduie monstruos din toate incheieturile.....Control... Mi-e lehamite, sunt satula peste cap de propriile-mi frici, caci de aceea avem atata control...

Frank Herbert, Dune, incantatia din ritualul Bene Gesserit: "Sa nu ma tem. Frica ucide mintea. Frica este moartea marunta, purtatoarea desfiintarii totale. Voi infrunta frica. O voi lasa sa treaca peste mine, prin mine. Si, dupa ce va fi trecut, imi voi intoarce ochiul interior si voi privi in urma ei. Pe unde a trecut frica, nu va mai fi nimic. Voi ramane doar eu."

Cand va trece tot, si vei ramane doar tu, see how is it like, remember it, and enjoy it.. I miss that, for sure.. I miss myself in many ways. Imi amintesc ce libera si cat de confortabila ma simteam, conducand pe drumul inapoi spre Bucuresti, intr-o zi de toamna tarzie, venind de la Sacele, cu muzica in surdina, intr-o infuzie totala de culoare, cu ruginiu, galben si verde, soare, drum lin, liniste, simtindu-mi inima, bratele, parul pe umeri, reinvatand sa ma percep si sa ma iubesc... Cineva mi-a readus aminte ce inseamna sa dai...din tine, tuturor...Ce rewarding!... Infuzie de mine, de simtire, de zambet.. Si reintrarea, sfioasa, in aglomeratia Bucurestiului, unde, de mult timp, si de multe ori, nu ma regasesc..

Sunt plina de contradictii, stiu, dar asa sunt eu construita: din contraste, extreme, antagonisme...
So, pentru iubirile trecute, si care vor veni... imi promit solemn sa ma las dusa de val... Fux, reflux, flux, reflux... ca sa nu uit ca am doar o viata si ca nu vreau sa treaca timpul fara sa fi simtit ceva nou, invatat ceva nou, experimentat ceva nou... Need adrenalina, need to feel A L I V E!

Have a great day, guys.. Just F E E L it!

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=my4ckBF14ws]


Written on Nov 25th, 2009


Comentarii

Postări populare