Good food!

Back, folks! Azi vorbim despre mancare. Cum spuneam despre mine? Eminamente senzoriala..Senzatii... Gustul mancarii. Nu neg, sunt o slabanoaga, dar IUBESC mancarea!!! Azi?! Indian food. Atata savoare ca nu poti distinge cate zeci de arome pot fi amestecate in pachetelele alea frumoase, cu amestecuri mirifice, care le aduc bucatarii astia din Londra. Este o betie a simturilor, mirosuri ce nu le pot descrie, dar care iti inebunesc narile si intra pana in plamani, si te impregneaza tot cu rozmarin si anason sau mai stiu eu ce luxuriante delicii.

Ma bucur sa fi avut posibilitatea sa le gust, sa ma delectez cu ele, pe de alta parte ma intreb cati tineri si copii din lume asta nu au nici macar un codru de paine sa manance... Ma face sa imi aplec umil capul, sa strang umerii, pentru ca, nu o data, am facut risipa de aceasta resurse atat de limitata pentru unii: mancarea.

Va indemn cu mana pe inima, maine cand vedeti pe drum un copil, o batrana amarata, sau un mosulet murdar, care cara 5 sacose jigarite cu sticle goale sau mai stiu eu ce, luati-le ceva de mancare... Este cel ma frumos gest pentru cei care nu isi permit sa manance o amarata de dobrogeana de 3 ori pe saptamana.

Imi aminteam de un site unde se vorbeste despre "Romania, altfel".. Imi amintesc de un articol pe care l-am trimis la ei si mi l-au publicat (si le multumesc), despre batranelul de la Podul Grand. Este unul dintre putinele site-uri care indeamna la gasirea frumosului si indraznetului din noi, la bunatate si omenie, la schimbarea opticii, a abordarii pline de negativism pe care o avem in general, la acordarea prezumtiei de nevinovatie celui nou cunoscut, inainte sa devii paranoic ca s-ar putea sa iti sparga apartamentul daca ii lasi vreo cheie la indemana (careia sa ii ia amprenta), etc.

Imi amintesc in aceesi masura cat de fericita am fost cand am aflat despre ei, si cum le citeam editorialele in fiecare dimineata, si acum apoi am vazut blogul unuia dintre ei, Florin Campeanu, vi-l recomand, e superb, si cum apoi am fost fericita sa stiu ca se pot si lucruri frumoase pe lumea asta, nu numai dezastre, rele, infractori, foamete, crize, guverne cazute, si stirile de la ora 5.

Asa ca, revenind la mancare, fiti fericiti si multumiti lui Dumnezeu pentru ce aveti pe masa si in papilele voastre avide dupa degustat! Si deshideti www-urile cu retete, si dragi femei, uneori mai trebuie sa incetati sa fiti carieriste, si sa le aratati barbatilor vostrii ca stiti sa aveti si partea feminina de care este atata nevoie intr-o familie/relatie: buna bucatareasa (fara sa produceti dezastre mondiale facand o portie de piept de pui cu ardei si vin), prietena/iubita vesela (fara gandul la facturi, sau la pantofii aia de 400 Euro care astepti sa intre la reduceri, care va provoaca riduri), mame destinse si zambitoare pentru ca aveti copii ce inca invata cei 7 ani de acasa, si au nevoie de optimism, prietene reale pentru fetele cu care nu va vedeti nici macar la o saptamana desi locuiti la 10 min distanta cu masina unele de altele, si etc, dragele etc.

Fiti free, fiti reali, fiti nebuni, fiti indrazneti, si nu incetati sa CREDETI!

Va pupez, odihna placuta.

Written on Nov 6th, 2009

Comentarii

Postări populare