How does it feels free?

M-a intrebat cineva odata ca, daca ar fi sa ma definesc printr-un singur cuvant, ce cuvant as folosi? Si i-am raspuns repede, fara nici macar sa clipesc: libertate. Culmea este ca si originea numelui meu, desi provine din limba straina, inseamna tot libertate.

Am rupt relatii, am parasit locuri de munca, am rupt prietenii, atunci cand am simtit ca sunt privata, sub o forma sau alta, de libertate.
Tot multi, printre care si familia, imi spun ca, oricum toata viata asta este un compromis, de ce nu mai renunt si eu la aceasta rebeliune "absurda", numita prea multa libertate?!

Ei bine, dragilor, daca ar fi ceva la care nu as renunta nici in ruptul capului, EA E! Pentru EA las tot, si o iau de la capat si de 1000 de ori intr-o viata.
Am simtit ce inseamna incorsetarea, am simtit ce inseamna limitarea, conditionarea, am simtit cum rup din mine si nu aveam aer in plamani si saliva in gura, cand simteam ca nu o am. Cand am simtit ca imi pica biroul in cap, am plecat de la locul de munca. Daca am simtit ca nu sunt lasata sa ma exprim, am parasit anturaj, oras, casa, si nu am regretat nicio secunda.
Ma uit in jurul meu, si simt cum ni se ridica bariere. "E Criza!!! Suntem justificati sa o luam razna!" Geez, suntem oare intregi la cap, ma intreb, cand ajungem sa ne comportam atat de barbar unii cu altii, unii la locul de munca, altii cu prietenii, sau mai stiu eu unde?
Pana si in traficul asta, prefera soferum idiotum sa blocheze intersectia ca sa stie ca a trecut de semafor, decat sa stea acolo, ca oricum este primul la urmatoarea serie ce are sa treaca?!?! Barbarisme! Desi ARE LIBERTATEA de a discerne ce sa faca! Si ce alege dintre civilizat si haotic egoist necivilizat? Duh.. nu mai continuu, ca mi se ridica sangele la cap.

LIBERTATEA, oameni bun, o puteti lega de "liberul arbitru", de "putere", de "frumos", de "onoare", de valori care considerati voi ca va completeaza, si folositi-va de aceasta imensa putere ce ne-a dat-o cel dupa asemanarea caruia am fost facuti, intr-o maniera cat mai buna. Va costa ceva sa incercati sa fiti speciali? Sa nu va asemanati cu pleava si ordinarul cotidian ce ne inconjoara? Aveti aceasta posibilitate sa alegeti sa fiti deosebiti, asa cum Peter O'Tool a spus: "De ce sa fiu un om normal, cand pot sa fiu extraordinar?!".

Apreciati libertatea de miscare, de exprimare, de gandire, de simtire pe care o aveti, si realizati ca sunt altii atat de privati de EA! Folositi-o cu intelepciune, cautati-o si oferiti-o si altora, invatati-i sa se foloseasca de acest DAR atat de important.

Este fantastic sa ies cand vreau in parc, sa citesc cand vreau, sa fac sport, sa urlu, sa alerg, sa sar, sa gandesc, sa visez, etc.. Si atat de bine este cand gasesti, intr-un final, un om care sa iti accepte acelasi stil, sau sa il imbratiseze pe acesta, nesimtindu-se lezat daca tu ai nevoie de siguratate si de timp cu tine, doar pt ca libertatea este atat de dulce.
Sper ca putem fii liberi si in doi.. Imi doresc acest lucru.. sa fie real.

Sleep tight, dear ones..

Written on Nov 10th, 2009

Comentarii

Postări populare