Zile de decembrie

Vacanta... Uneori am o lipsa acuta de cuvinte sa exprim zilele de confuzie ce imi sageteaza viata... Acum un an, am avut un Craciun in doi: eu si mama... Tata se stinsese de 21 de zile.. Anul acesta, din nou, eu si mama. Tata s-a stins de 1 an si 21 de zile.Am fost la el la cimitir. Stiti, are pe crucea lui unica fotografie din locul acela care zambeste :) eu am ales-o. Pt ca stiu ca atunci cand a plecat, a fost furios ca ne lasa singure, dar fericit ca nu mai sufera atat.. Nu mai doare nimic acolo unde a ajuns. Si stiu ca e bine. Si de acolo de sus, impreuna cu Mosul, ne-a mangaiat capetele si mi-a sarutat fruntea, si a fost langa mine, asa cum va fi in orice clipa pentru restul vietii mele...

A fost liniste... Am avut brad..pentru prima oara dupa atata vreme. Ani... Este frumos. E impodobit cu auriu si rosu.. Tobe mici, mere, struguri..aurii, si bobite mici rosii. Si fundite. Si stea in varf.

M-a ajutat bunul Dumnezeu si am reusit si anul acesta sa fac cadouri de Sf. Nicolae si Craciun. Multumesc Lui si unui Univers intreg care a complotat sa imi aduca aceasta fericire. Mi-a adus si mie cadouri acest an. Si a venit un Mos Craciun cu un cadou, asa cum era de asteptat de la el, hrana pentru minte. O carte. Da, din nou o carte. O poveste cu paduri de bambus si lanuri de orez... Despre onoare, putere, dragoste, indarjire, respect, frumos.. Despre atatea lucruri.

Nu am mai scris de mult. Si mi-am jurat ca voi scrie doar cand simt, nu pentru ca trebuie. Simt gol. Un gol pe care nu mi-l poate umple familia, viata profesionala sau sociala. Si nici eu cu mine nu cred ca il putem umple.. E un gol creat de resemnare azi... Mi se spune ca sunt prea dura, prea independenta, justitiara, prea directa, prea...prea...prea.. Si din atatia "prea", mai bine sa ramana "deloc".. si nemaiasteptand, asa cum imi spunea cineva, voi fi placut surprinsa cand se va umple acest gol.. Deci, inchei un an nemaiasteptand.. Nimic pt sufletul meu. Dar stiind ca pentru restul, ma voi bate pana la ultima suflare.

And it ain't over until the fat lady sings...

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare