Vivat Metropolis B!

Buona sera a tutti!

"Soarele meu, bati campii!" este vorba unui om drag in viata mea. :) Cam asa sunt eu acum. Ma tot mut cu cortul, fratilor, ca asa e cand vi la Metropolis B: iti asumi riscul chiriei.

Si te muti pana inebunesti, daca nu ai norocul sa gasesti un loc stabil, sau nu ti se scumpeste chiria, sau etc. Si de aproape 10 ani, m-am mutat, dragii babei, de vre 13 ori!!! Si a 14-a o sa fie ultima, ca am jurat la proprietara, ca daca tre' sa ma mut si de acolo, imi bag piciorul si ma duc in lume!

O sa ziceti: "Soro, cumpara-ti prima casa!" Pai cum sa fac asta, maica?! Cica e in stand by programul (il resusciteaza astia!), si oricum nu pot sa imi iau ca ai mei au vrut sa fiu proprietara de tanara, insa in orasul natal (saracii, nu mi-au vrut decat binele). Pe langa asta, se vaita patronii din Metropolis B ca cer tinerii salarii imense. Pai cum pana mea sa nu ceara, cand tre sa platesca niste chirii exorbitante? Iar ratele la banca te indoaie, daca iti trece prin mintea creata sa te apuci de credite!

Este un paradox aici! Pe de o parte sunt de acord cu ei - patronii din Metropolis B, ca unui beginner nu ii poti plati euroi cu nemiluita, ca tre' sa speli creierul pufanului de ideile crete din facultate, si sa il inveti sa gandeasca si sa priceapa ce drac e ala business! Insa, in acelasi timp, daca pufanului caruia ii dai 1200 lei/luna, ca deh, nu stie nimic, si asta nu are cu ce sa plateasca nici jumate din chirie, cum sa mai vina careva din orasele mici, si sa indrazneasca sa viseze la mai mult, cand asta ar insemna sa traiasca pe strazi, sau sa dea 3 sferturi din salariu pe chirie, si sa traiasca cu aer, eventual!

Acum cica s-au scumpit toate! Unde e logica, manca-v-as fulgii vostri? Fratilor, voi mai pricepeti ceva din tara asta, ca eu sincer, am renuntat sa imi incretesc fruntea si sa fac riduri incercand sa inteleg neintelesul.... Ma fortez de multa vreme sa nu renunt la tot si sa zbor. Sincer, chiar fac eforturi in sensul asta. Ma intreb cat o sa ma mai tina...

Dar, revenind, azi bat campii, Soarele meu! I wish 4 my hart to find its peace.... and this is called "Vice-versa love"..

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare