Coffee..is addictive

Well, well, well..

Am fost intr-o cafenea.. Cafe Arte parca se chema. Din orasul natal..Si acolo au o cafea, prin excelenta, cremoasa, fina, aromata, cu personalitate, tare, subtila, enervant de delicioasa cand e facuta cu crema de lapte..cappuccino.. Cu praf de cafea macinata pe deasupra..

Geez, senzatia cand o sorb din ceasca? Woohaa! "Scent of a woman", daca va aduceti aminte, "Cafea cu parfum de femeie". Sex fratilor! Ti-o ia mintea razna, si uiti de toate, si iti simti tot corpul cald, si cand mirosul iti inunda narile insetate de aroma dementiala, si daramatoare de bariere, simti ca iti explodeaza imaginatia, si simturile ti se ascut, si te percepi atat de clar, si energia curge prin vene...

...si inca o inghititura si transformi totul in joc, in usurinta, in zambet, si senzatie de ardere cand iti atingi pielea..... Si stai pe terasa, cu -10 grade afara, cu soarele in ochi, si cu aburul inundandu-ti fata...mintea.. eliberezi tensiunea, aduni miile de particule de aer, de vise, si parca iarna devine frumoasa, si fulgii care iti cad pe nas si in ceasca incerca si ei sa bea cu tine lichidul zeilor neincantati, necunoscuti, nevazuti...dar prezenti ai dependentei de aroma maro, din cana bondoaca si alba....

Unul dintre momentele pe care am inceput sa le savurez, cu toata fiinta, ori de cate ori beau cafeaua aceea...

That coffee is Bristot... You should try it! Is addictive..

Yours,
Me

Comentarii

  1. Interesant intr`adevar... eu fiind un coffee adict pe masura :))) e 1 noaptea, abia am venit de la munca, si savurez linistit o cafea - nici prea tare, nici prea 'chioara', ci exact asa cum trebuie..
    Sa stii sa faci o cafea buna e o arta in sine - sunt curios daca o sa ai prilejul sa aduni odata cat mai multi prieteni si sa ii dai pe spate - nu cu o cafea servita la restaurant - ci cu una preparata de tine :) Mult noroc.. Eu inca incerc sa fac asta :D
    Anyway - good post!

    RăspundețiȘtergere
  2. Good advice! Nu m-am gandit la asta, dar uite, pentru toate exista un inceput. Trebuie sa imi intreb profesorul daca am nevoie de aparatul lui special, sau merge si hand made.

    10x!

    RăspundețiȘtergere
  3. iubesc cafeaua, depind de ea, dar post-ul asta
    m-a dus cu gandul in alta parte...si e de bine...bravo...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare