Re-EngeNeERing!!!


Hei,  

M-am trezit, dragii mei, dupa 13 ore si mai bine de somn… Geez, o sa spuneti, dar asta da somn lung.. Da. Si recunosc. Si poate ca am avut nevoie de odihna asta, desi am visat ...chestii... pentru ca am mintea preocupata de atatea lucruri...

Ieri seara, sedinta la birou...Brainstorming..care mi-a facut bine. Chiar foarte bine...pentru ca ma plictisisem. Nu mai gaseam fun in nimic, nu mai gaseam provocari, ma plafonasem..Dar, a fost o discutie libera, mi-am asumat din nou dreptul si datoria de a vorbi.. De a spune ce si cum simt...si de ce nu mai dau nimic... Pentru ca nu mai dau oameni buni! EU! Care militez pentru a DA! Nu mai gaseam in mine nimic de dat... And all of a sudden.. Mi-am reamintit pentru ce am militat de cand a inceput anul.. 3811475.. C H A N G E!

Si atunci cand nu te mai vezi in strafundul sufletului, si devi transparent, incolor, inodor, insipid pentru tine insusti ... nu ramane decat sa te REINVENTEZI! Sa iei bucata cu bucata din tine si sa re-ingineresti la ea... Zambet, privire, tinuta, atitudine, crezuri, sperante, valori.. Tot ce iese la iveala, trebuie re-desenat.

De ce? Pai de ce nu?! Cand viata ta nu aduce nimic la nimeni, pana nici tie, nu iti ramane decat sa te intorci la origini, si sa reincepi sa construiesti la tine, la visele tale, la motivele pentru care respiri si faci umbra pamantului...


Si mi-am dat seama ca sunt la punctul in care, chiar daca, prin absurd, as pierde tot, as putea-o lua de la inceput,ca de atatea ori, cu atata forta, ca as speria (nu ca nu o fac de obicei) destui pe langa mine, indeajuns de mult incat sa nu imi stea in drum. Pt ca, inima mea de pamantean efemer, imi spune ca nu pot sa traversez aceasta viata ce mi-a fost alocata, sub aceasta forma, si in aceasta societate, fara sa-mi las amprenta. Mandrie, egoism, vor spune unii. Nevoia de recunoastere, altii. Well, piramida lui Maslow le reuneste pe toate. Da, poate si pentru asta. Dar si pentru ca vreau sa DAU ce am mai frumos din mine. Pt ca ma simt ca un R8 alergand pe strazi, si numai ascultand cum tuna motorul sub capota, si avand controlul in volan si schimbator, simt ca there are no limits, no boundaries, no nothing, just me and the road..of my life.

Ma uitam afara cum ninge azi. Nu am iesit nicaieri, ma uit la Ally McBeal de azi de dimineata. Si vad un film in care, un scenarist capabil si un regizor incontestabil, au pus pe sticla partea ascunsa a omenirii, cea deloc mediatizata, sau recunoscuta, sau adusa la suprafata: partea noastra de nebunie, de nesiguranta, de alambicare relationala, de veselie exagerata si de stanjeneala, de dorinta, de senzatia de pierdut, de atatea si atatea lucruri..

M-am revazut azi, acolo, bucata cu bucata, din multele din care sunt alcatuita, si mi-am dat seama cat de OM sunt, si cat de nesigura uneori, si cat de puternica alte ori, si catamai complexul de trairi si simtiri ma defineste... Si nu iti poti crede ochilor si urechilor cand te vezi si te auzi, si nu iti poti crede inimii cand te simti.

Azi, desi savurez cat pot clipele in care sunt eu cu mine... am simtit lipsa unui EL. Care sa nu fuga de mine, care sa se bucure de o plimbare in liniste, de cititul unei carti cu capul asezat la mine in poala, care sa aibe curajul sa ma provoace, sa ma amuze, sa ma uimesca, sa ma surprinda, sa ma tarasca afara la o cafea, desi schimb lenjeria de la pat plicisita..... Cunosc multi barbati deosebiti..care au utitat insa sa straluceasca...

Dedicatie pentru voi, guys. You need 3811475! Pt ca altfel va veti pierde pe voi. Si ar fi pacat pentru femeile din lumea asta...

Am un pic de furie, un pic de tristete, un pic de lene, un pic de sarcasm, un pic de zambet, un pic de liniste, un pic de parfum barbatesc pe gropita de deasupra buzei de sus... Si inhalez descrierea din arome a unui om la care visez... Am crezut ca l-am gasit. Dar m-am inselat. Insa inca savurez nuanta din parfum, si inchid ochii si cred, din inima cred, ca va veni cel cu curaj, strengar, putin wiredoow, putin nebun, salbatic prin simtire, puternic in exprimare, atitudine, si gand... “Dream on!” o sa spuneti, dar sincer, prefer sa dream decat sa renunt la ce ma defineste, si la crezul ca exista un perfect match pt mine, undeva in spatiul danubiano-pontic, sau la capatul de lume unde luna lumineaza platoul Tibetului...

Good night, my someone...

Yours,
Me

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare