The Red Rose Cafe



Andre Rieu - The red rose cafe
Vezi mai multe video din Muzica


Well, cand esti pe punctul sa zici "Nu se mai intampla nimic, devine totul neinteresant", zdrang! Universul iti da ce iti doresti!

Astazi am avut placerea sa cunosc o recenta doamna, intr-un context profesional, e adevarat, dar care, sincer va spun, sper sa se dovedeasca a fi si "the beginning of a wonderful friendship".

Si domnii mei, sunt momente in viata in care iti dai seama ce catastrofa esti, cat de incult poti fi, cate lucruri superbe au trecut pe langa tine si nu le-ai apreciat, cat loc are creierul acesta sa inmagazineze informatie, si ce capacitate sa o valorifice (nu ca as fi chiar lousy, c'mon). Ei bine, eu am trait astazi unul dintr-asta!!! Aceasta doamna m-a uimit prin nivelul de cunostinte, completate de o experienta profesionala la nivel international, cu un schimb cultural ce a lasat in urma uimire, poveste, amintire, lectii, dar si fara asta, dragilor, rar intalnesti un om care a citit tone de carti de DRAG! De ceea ce iti aduc cartile, informatia, ce putere iti da cultura! Ce om frumos a devenit in timp!

Sa nu mai spun ce caracter puternic are, ce valori clar insusite, ce debordanta si usurinta in comunicare! I was amazed! Acea efervescenta sper sa o pot pastra si eu in mine, CONSTANT. Recunosc, aici e problema mea: constanta. Dar va spun ca fac exercitii si eforturi sa nu mai fiu chiar atat de extremista. Pentru binele meu psihic, dar si al celor din jur :p) Kiddin'

Si am avut aceasta discutie, atat de placuta, la un pahar de cafea de "corporate", adica fara savoarea mea preferata, si fara delicatetea neagra ce mi-ar stimula simturile.

Si dupa ce a plecat, gandindu-ma la aroma de care imi e dor, mi-am amintit, sau mi-am dat seama, ca am facut o greseala fata de un ...amic pot spune, si ca exista riscul sa indepartez de langa mine o prietenie care m-ar ajuta sa cresc ca om, si profesionist, si ce vreti voi.

E greu sa gasesti compania unor oameni valorosi, care sa reuseasca sa iti dea, si sa vrea sa iti dea din experienta, intelepciunea, puterea, debordanta, increderea lor, tie, ca tu sa devi, la randul tau, zambitor, increzator, mai completat pe zi ce trece de acele lucruri ce te vor face sa devi DIFERIT. Iubesc acest DIFERIT. Imi place sa cred despre mine ca sunt DIFERITA. Comunul nu este ceva sa ma atraga, sa ma motiveze. Sper ca nici pe voi, cititorii si prietenii mei dragi, nu va atrage.

Si am venit repede la calculator, sa pot sa inserez aceste ganduri, sa ma bucur de faptul ca in weekend voi ajunge sa beau cafeaua mea preferata, din aceeasi cafenea de "arta" din orasul natal, unde nu am mai fost de 4 saptamani..si sa stau eu cu mine de vorba.. asa cum nu am mai facut de la Craciun...Mmm...good flavor!

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare