Am zis ca scriu cand ce am a spune merita!

Da?! Sa fie clar! :)

S-au intamplat multe.. Evident, a trecut ceva vreme de pe 8 pana acum. Dar..
Sa le luam pe rand.

1. Scriind asta ar fi trebuit sa am o cana de cappuccino Bristot in fata..Din aia cu steluta desenata pe frisca... Dar, nu-i nimic, e clar, scriu in locul nepotrivit. In pat!


2.1 Am descoperit muzica live adevarata! Music Club, vineri seara,cu fetele mele ca niste lalele, cu povestile lor! (Asta pt ca Oana mea m-a sunat exact cand alunecam intr-o usoara depresie, sar-na, cine zice ca prietenii nu comunica dincolo de tehnologie?!) Asa, si am descoperit o formatie cu o voce fantastic de buna, un tobosar foarte misto tatuat, un clapist cu o tunsoare punk, si doua "chitari" mai normale ( :p)). Coveruri, cele mai tari piese, cei mai tari artisti, reprodusi de Publika! Super tare, frate: Duran Duran, U2, si ce mai vreti voi, cantate intr-un mare fel! surpiza placuta, good 4 Publika!
2.2 Hard Rock Cafe. COMPAAAAACT! Niciodata nu pot spune ca mor dupa ei, desi am crescut cu muzica lor. Aseara insa, era ca si cum ii ascultam pt prima oara. Ce mai, imi trecea prin vene si piele muzica lor! Aveam emotii ascultand versurile, imi bateau picioarele pe loc ascultand chitarile bas, tobele! Da, muzica adevarata, muzica vie, muzica ce spune ceva! Just music...
Sunt fericita ca am descoperit concertele, sunt mega multumita de cum ma simt mergand la ele, si de n ori mai multumita ca mi-am avut prietenele acolo. This is good life, folks!


3. FEELINGS! Weekendul asta am primit din toate partile trairile si puterile si intensitile la ce inseamna sa AI CURAJUL SA IUBESTI, SA TE DEDICI, SA INCERCI sa onorezi privilegiul de a fi cea mai complexa fiinta de pe Terra. Pentru ca in nicio alta forma de viata prin care ai trece, in periplul tau prin acest Univers, nu vei avea sansa sa traiesti la un atat de inalt si complex nivel de perceptie EMOTIILE.
Exemplele sunt asa:
- un prieten care a traversat iadul pe pamant, care a trait in 30 de ani cat altii in 2 vieti, care s-a transformat intr-o stana de piata si asta numeste el "becoming wise". Este alegera lui, dar eu o consider ca fuge de el. I love him, baby, dar sa mor daca il inteleg! Pt ca el m-a invatat ce inseamna sa ai curaj, sa iti infrunti tarele, si sa crezi ca poti face orice. Si totusi e chestia cu popa si ce face el. Still, I wish for you to resurect! Matrix 1, 2, 3 ... Neo loves.. Why wouldn't you?
- prietene ale mele care se intreaba daca sunt facute oare sa traiasca, cu cineva langa ele. Daca nu cumva, cu varsta, am devenit mai obisnuite cu a ni se respecta teritoriul, si sa avem timpul nostru, in termenii nostrii. Eu cred ca ne este dat sa traim cu cineva langa noi, care stie sa respecte aceasta nevoie, si care este circa la fel. So, keep walking (looking), Johhny girl!


4. Mancareeeeeeee! Da, sunt filiforma si cu o pofta de mancare echivalenta cu a unuia de 120 de kg! si pofticioasa de imi pocnesc glandele salivare, fratilor, daca nu gust atunci ce vad sau ma gandesc ca vreau! Clatite de la Taverna Sarbului cu chateau de vin, piure de banane cu biscuti, snitzel de ficat de pui (glodie made!), sau muschi de vita cu sos de ciuperci si piper verde!!!! Nu cheltui bani pe alte tampenii cat cheltui pe a MANCA! Geez, si fetele mele ma incurajeaza sa nu ma supar ca sunt una de 54 de kg slabanoaga si inalta, si sa nu ma mai crizez atata ca nu ma ingras. Ci sa fac matanii ca arat ca la 18 ani!!! Hahahaha :) si am aproape 30. Depressing... Or NOT!


5. Am doua prietene care sunt in miscare: schimba sau vor sa schimbe joburi. Stiti ce imi place? Ca da, cica toata lumea zice ca e criza. Dar sa va spun eu ceva: pt profesionistii adevarati nu e!!! Si totul merge pe networking. Realitatea pura. Get best in networking, si sa vedeti ce car de oportuntati vine peste voi. Get a good social life, de valoare si continut puternic care sa faca o diferenta, si sky is the limit!

Bottom line, asta e VIATA! In miscare, cu situatii din cele mai ciudate, cu experiente inedinte, si cine reuseste sa traveseze fiecare zi, cu forta de a se trezi si maine, ala da, este un om castigat. Pentru ca se triaza specia.... Si EI raman in final... Asa ca "Keep groing strong and with pure essence in you!", nu va transformati in uscaturi superficiale, credeti-ma, prosti sunt multi, iar mama lor e mereu insarcinata! Clatiti-mi, va rog, retina si auzul cu lucruri frumoase si vorbe destepte!


As usual, Yours,
Me


Comentarii

Postări populare