Looking for myself...

Incerc sa nu uit de cea mai importanta persoana din viata mea: EU. Am senzatia ca m-am pierdut usor pe drum.. Si mai am senzatia ca nu am avut destul de mult curaj sa ma opresc si sa analizez pe myself. 
Incerc sa nu regret nicio secunda ca nu am avut lasitatea de a bloca tot ce inima, in mod uman si normal, vrea sa faca. Incerc sa nu regret ca uneori nu sunt stana de piatra, sau bucata de iceberg.
Din teama de mine, de lume, de singuratate, gresesc... Aleg gresit, sau aleg in speranta ca "ar putea fi EL.." 
Shit happens... Usually nu este EL. Asa cum am zis la inceput de an: "am incetat sa ma mai astept la minuni". Cotrobai in buzunarele sufletului si gasesc gol. Ca de fiecare data cand ma ridic dimineata de langa cate un EL, ce apare sporadic, sa imi tulbure normalitatea ignorantei si superficialitatii mele.
Si le-as arunca cu totul in sant daca as stii ca seara ma voi intoarce tot langa el, si nu le-as arunca nici picata cu ceara, pentru ca stiu ca nu ma voi mai intoarce...

Si ma uit la cerul confuz de februarie, si imi intreb inima confuza daca stie ce o mai asteapta azi, si ma uit spre dimineata confuza in traficul confuz, ascultand o sleahta de confuzi la radio, vorbind despre lucrurile confuze din tara asta..

Si imi suna in urechi acorduri de chitara, ma invadeaza dorul de mine, si cat imi e de dor de mine...si de pacea mea, si de bucuriile mele, si de cerul senin din zambetul meu.. Chiar daca ar trebuit sa fie de ajuns eu cu mine, totusi...ne simtim singure.. si totusi, nu suntem singure... pt ca este Oana care ma suna, si Minculeasca ce a devenit experta in tabere..

Eu chiar imi doresc sa imi construiesc amintiri frumoase! I really wanna make a memory.. Insa.. poate nu ar mai trebui sa ma straduiesc atat.. Si poate ar trebuit sa incetez sa ma lupt cu cauze pierdute, sa pun cerul pe pamant, si marea in stele.. Totusi, sunt facuta sa provoc realitatea cruda a zilei, pt ca da, mie imi place cu susul in jos..intens, distrugator de puternic, la 2.20, la 180 pe autostrada... si din tot tabloul asta ai zice ca sunt mereu pe fuga.. De cine fug? Pe cine sunt suparata? De cine imi e frica??

As you promised, protect my back and give me wings, when i can't fly anymore ....


God knows better...


Yours,
Me



Comentarii

Postări populare