2day I love Parazitii!!!!!!

Well, in seara asta imi este lehamite de Romania!!!! Nu de geografia ei, nu de cutumele tradionale, nu de ce erau si au facut inaintasii nostrii, ci de "mirobolantele" creaturi ce am devenit!!!

De mirobolantii care ocupa locuri in Guvern, Senat, Parlament si sunt responsabili, chipurile, cu bunul mers al Romaniei, de aia care construiesc fantani de milioane de euro si nu sunt in stare sa faca parcari supra-etajate, sub-etajate sau cum mama dracului vor, de aia care imi trimit somatii acasa si decizie de executare silita pt o datorie PLATITA si in AVANS -> si astia sunt Casa de Sanatate, de legile Politiei Romane, si nu numai ale ei, de statul caruia ii platesc taxe si impozite si care imi ia circa 70% din tot ce produc prin munca mea de n ore pe zi, de toata natia asta de tampiti si lipsiti de respect si fara curaj care suntem, ca nu mai pot, azi imi explodeaza o vena in cap!!!!!

Si nu ma mai intrebati, smecherilor, de ce nu mai vreau sa raman in mijlocul acestei natii crase de indiferenta si cu cohones lipsa , si plina de jocuri murdare si interese la nivel national, de fapt, noi ca rasa suntem atat de murdari uneori si plini de mocirla si manjiti de rahat, pt ce?!?!?! Pt a suge sangele celuilalt, pt a-l baga pe vecinu' in faliment, pt ca nu avem ce face toata ziua decat sa ne uitam pe vizor la cine vine si pleaca de la duduia de vis-a-vis, pt ca ne reguleaza o mare curiozitate de capra vecinului, in loc sa ne intrebam "dar noi ce dracu facem ca sa schimbam ceva?!!"... Sunt satula efectiv, azi imi vine sa dau foc la tot si sa plec in lumea larga. Mai bine somer in Spania/Germania, decat somer in Romania, vorba unui cunoscut.

De ce vin colegii la servici, cobza de raciti?!?!!? In loc sa stea acasa, caci mai bine doar unul bolnav decat jumatate de firma, nu?!?! Se duce dracului productivitatea muncii, si apoi se intreaba angajatorul de ce e goala firma?! "Pai de ce il primesti pe ala bolnav la birou!?!?!? Ca eu  acuma o sa zac acasa o saptamana, ca sa imi traca febra si nenorocirea asta de raceala si durere in gat si pungi de puroi de pe amigdala!!,  si nu o sa ai la timp ce ai cerut, si tot eu o sa mor dupa aia lucrand pana apune soarele ca sa le fac!!!


Mi s-a ridicat sangele la cap, venele imi pulseaza, incepe sa se instaleze febra, si deja nu imi mai simt nasul de cat l-am sters azi!!! Si pt toate astea, si pt toti cei care au senzatia ca traiesc intr-o tara civilizata, si pt Palatul ala din Piata Constitutiei, pt toti cei pe care va doare la basca de ce mizerii se intampla in tara asta, si pt toti ipocritii si pt toti cei cu idei preconcepute, cu "respect", va urez CIMENT!

Mi-ar fi jena sa ma uit in oglinda daca as fi unul din aia care au puterea sa faca ceva, si se sterg la fund cu privilegiul asta, pt ca mai au de manarit niste rapoarte si de facut niste afaceri pe la colt, ca deh, ne intereseaza doar de bunastarea proprie, nu de restul prostimii care se uita la Elodia si la prietena lui Bote, si la ce fac  Columbenii!!! Fratilor, de Discovery, National G, History, si ceva emisiuni de la Antena 3 si TVR 1 / 2 care sunt puse la ore tarzii ca ar putea deranja audienta cu adevarurile crude pe care le expun, nu ati auzit?!?! 

Again, cu "respect", CIMENT!

Yours, 
Me

Comentarii

Postări populare