Armageddon was yesterday - today we have a serious problem

Un munte de intrebari, un val de "de ce"-uri, "cum"-uri, "cand"-uri... Invazie la propriu, anihilare de forte, in tumultul rationalului care incearca sa treaca prin fundamentele logice tot ce ti se intampla.

"Ce ar fi fost daca...?", "Nu am inteles de ce...?", "Cand ar fi trebui sa spun....?", " Cum ar fi trebuit sa reactionez...?", "Ce ar fi trebuit sa fac....?", "De ce nu pot renunta...?", " Cat va mai fi nevoie de atata chin....?","Oare unde e acum.......?", "Cu cine simte .....?", "De ce nu reusesc sa.....?", "Unde este .....?"....well, the list goes on.

Si se declanseaza Jihadul...Razboiul Sfant.. Cel mai teribil, distrugator, dureros, devastator razboi pe care il poti duce tu, ca om: Razboiul cu TINE.

Spunem ca suntem o specie adaptabila. Eu spun ca cine se adapteaza asa usor, si-a acceptat soarta as it is. Si o sa aibe liniste. Dar cine nu, si cine lupta, si cine vrea, si cine viseaza...La ei Jihadul se desfasoara in fiecare zi...E Sfant acest razboi, pt ca se da in cele mai pure si clare si oneste intrebari din esenta ta...

Accept atatea provocari in viata asta, pt ca sunt un Provider. I got something to think over in this life, for the past ones. Am ceva de indreptat. Si stiu, aleg cauze pierdute, altele aparent imposibile, pt ca stiu ca pot sa dau ce au nevoie. I was gifted with the power of enduring all that comes, for the sake of others in need.... Se pare ca am de dat multe, si nu realizez inca exact cat de multe.. But I am sure gifted with all this representing ME, but to give... Cum era versul de la U2? "And you give yourself away...../With or without you..."

Nu vreau sa pierd nimic din drumul asta, si vreau sa il simt pana in maduva oaselor... Pt ca POT sa SIMT. Si asa e Oana, orice alegi sa uiti, alegi sa uiti o parte din tine. Si nu vreau sa uit nimic din mine, nimic din ce am trait, simtit, auzit, inteles, facut.. Absolut nimic.. Pt ca toate acestea m-au facut sa ma inteleg, sa ma fac un om si mai frumos, sa cresc, sa stau dreapta in fata oricarei tornade, si m-am unduit, si m-am aplecat, m-am lovit de toate in jurul meu, dar tot in picioare am ramas...

Si asta e victoria Jihadului meu: Sfant, nu m-am pierdut pe mine, si am pastrat puterea Celui de Sus si a Universului in fiecare celula ce imi formeaza fiinta..Fiecare bucatica de energie, de boost de putere, de slabiciune, de ...de tot. M-am eliberat, m-am golit de regrete, dureri, intrebari, am facut curatenie, si pe de o parte am acceptat, pe de alta, lupta continua...Dar pe alt fagas. Mereu se va gasi alt fagas pt care sa lupt, pt ca mai am de impartit din mine... For the rest of my life, perhaps...

If i'm willing to give, with nothing in return expected, just because I know you are in need, just Take it.. Take me. I know that this is my path. And I'm willing to follow it...

And is peace...finally... Thaks, Angel..
Cause there's nothing to win, and nothing left to lose...

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare