Cel mai puternic dusman al tau: TU INSUTI..

"Sa nu ma tem. Frica ucide mintea. Frica este moartea marunta, purtatoarea desfiintarii totale. Voi infrunta frica. O voi lasa sa treaca peste mine, prin mine. Si, dupa ce va fi trecut, imi voi intoarce ochiul interior si voi privi in urma ei. Pe unde a trecut frica, nu va mai fi nimic. Voi ramine doar eu.."

"Agora" - Un film care aminteste de curaj, principii, dragoste, invatatura/stiinta, pasiune, mizerie umana, fanatism, dreptul si vina de a alege, evolutia popoarelor, unde eram si unde am ajuns... Just as...on Kobol..Where we turned after millennia of distruction of our own humanity.. "Laws of averages: Let a complex system repeat itself long enough, so eventually something surprising might occure.."

Dupa cateva zile de razboaie, si tormente, dupa ce imi venea sa imi zmulg cavitatea toracica si sa scot inima de acolo si dupa ce am urlat, uimita si enervata in acelasi timp, de cata activitate cerebrala am putut avea parte in doar cateva zile, la cate poate ucide si mutila frica, frica de tine, de singuratate, de esec, de nesiguranta, FRICA de tot!!! am cazut extenuata..

Stau in pat, cu laptopul in brate, 3 telefoane pe langa mine, memory stick-uri, telecomenzi, reviste, acetona, in fix sosete, tricou si bufantei, cu dormitorul de zici ca abia s-a terminat jihadul pe acolo... Si respir... wow! ce inseamna extenuarea... cand se duce spre indiferenta si cand zici: "Fie ce o fi.. Eu tot in picioare o sa pic. Beacause I chose so.. Si pt ca nu cunosc alta cale decat inainte.." Efectiv nu mai conteaza nimic.. What's to lose? But there is a lot to win..

Am abandonat framantarile.. Mi-am luat in brate cafeaua mea preferata, si desi este 9 seara si nu e normal pt mine sa ingurgitez cafea la ora asta, ei bine, am cana in mana si ma bucur de fiecare picatura..

Am dormit doar 4 ore azi-noapte.. De dimineata eram fresh. M-am si coafat chiar! Ce anomalie a corpului meu care, in mod normal, daca nu se recupereaza minim 8 ore, zici ca este o carpa si creierul e in stand-by!! Uimitor ce inseamna sa renunti la lupta cu tine, uimitor ce inseamna sa te ierti pt ca ai si tu momentele tale de delir, sa te lasi la relanti si sa mergi incet, impreuna cu tine, pe marginea drumului, lasand motoarele sa toarca incet..

Nu este mereu nevoie sa pastram 120 km/h pe high way.. Putem urca si la 160! Dar..nu uita sa tragi pe dreapta cand esti obosit, si drumul nu mai este nici drept, nici lin, nici luminat.. after all, we are only human..

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare