Thinking... again

Am ajuns acasa la ora 6 pm. Am facut un dus, m-am uitat putin pe blog, pastrand in minte ca vreau sa dorm.. Azi m-au lovit toate din toate partile... Telefonul suna. "Care din ele o fi?" ma intreb.. Era cel de birou.. Raspund, preiau info, inchid..

Ma fatai prin casa fara sens. Imi e foame. Imi incalzesc ceva sa mananc. Imi e sete. Am uitat vitamina. Ma duc spre folie, si iau pastila ca sa o iau o data cu inghititura de suc. Ma asez in pat... Imi atasez HDD-ul la laptop si caut prin filme. "Daca ma uit la ceva sa imi distraga atentia, poate ma potolesc.." Am ales "Did you hear about the Morgans?".. Dau drumul la film... Suna telefonul. Cel de servici. Iar. Raspund, preiau info, inchid... Going on with the Morgans. Easy movie. Nu vreun box office hit... Totusi, descrie probleme cotidiene de viata, pune in paralela 2 stiluri diferite de a trai, valori, etc si.. Iar suna telefonul. E cel de birou. Raspund, preiau info, ma impacientez, inchid. Caut in agenda, formez nr, sun. Preiau info, dau feedback, inchid. Caut in agenda, formez nr, sun... Predau informatie, caut solutii... E 9:30 pm... Inchid...

Si apuc sa vad si sfarsitul de film.. Si m-a lovit ca meteoritul picat din cer. Azi, si de azi, nu mai vreau sa ma aud spunand ineptii de genul: "Pot sa traiesc bine merci si a cool life si singura..".. My ass, sister! You'r not getting any younger! Cand cineva spunea ca lucrurile trebuie sa fie facute la timpul lor, si ca isi au un rost, nu gresea...

I miss missing, cum spunea un prieten. Imi e dor sa sun sa intreb ce are chef sa manance in seara asta, sau daca se opreste sa imi ia si mie un caffe-latte de la Starbucks. Sa ajung acasa si sa fac un dus, si pana cand ajunge el acasa deja sa pregatesc masa.. "Ne vedem cu x-ulestii asta seara?", "Sunt rupt, dar lasa-ma sa fac un dus si iesim jumatate de ora spre seara.. Ca s-a facut frumos afara."

Imi e dor sa impart ce am din viata cu cineva, si ma uit uneori siderata pe strada la mame tinere cu cate 2 copii dupa ele si ma intreb: "How do they do it?!" Nu CUM acela, asta e anatomie pura, stiinta reproducerii. Ci cum fac sa fie atat de frumoase si vesele si sa se uite in felul ala extrem de cald si atent la mini-me-urile care le tin de maneci?

Is it about time to think about... this?! Family? Is a shock 4 me!!!! Insa imi aduc aminte acum de ce era asa de important sa ma asez la casa mea, sa am pe cineva cu mine, care sa ma iubeasca si pe care sa il iubesc (si sa nu fie cumva casatorit cu alta, sau obsedat de independenta, si distractii pana la 40 de ani, or a selfish or obssesed guy about control or teritoriality ), cu care sa am a bunch of great kids, si sa mergem in vacante, la gradi sa vedem serbarea, la scoala la sedinte, la liceu si sa ne luam de par cu ce au mai facut (pt ca ai mei kids clar nu or sa fie usa de biserica, dar destepti si frumosi de or sa le pice frunzele la picioare inainte de venirea toamnei, intelegeti voi...)..Da, Dady imi spunea ca ii pare rau ca nu va ajunge sa ma conduca la altar...
And Mu was saying: " Cand ma va chema Dumnezeu la El, vreau sa stau linistita ca te las pe maini bune, si ca nu esti singura..."

It's all about family 2day... Is all about everything making sens... Is all about being ALIVE, which is risking, to try a relation ship, having a pregnancy, following your kids in house not to touch the who know what buttons and remotes... :) this kind of things...

2days is all about..what would make me feel complete? Da, nu vreau sa ma rog pt atentie, nu vreau sa ma rog pt curajul unora de a incerca o relatie cu mine, nu vreau sa ma rog pt nimic de fapt, vreau azi ca legile alea ale Universului sa functioneze!! Pt ca VREAU finally, to settle down..perfectly!

Amaizingly yours,
Me

Comentarii

  1. Postul asta e genial, I love you more and more :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Te pupa fata, te mai astept in vizita cu predici si critici cate vrei. They always help :) Love you, baby!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare