Nothing is permanent. Not even death.

Indeed, I dear to say.

Zilele trecute am zis ca fac un atat cerebral dupa ce am aflat o veste oripilanta la adresa statutului meu de studenta.. Ceva de genul: "A fi sau a nu fi student!". Varianta Romanica.

Anyway, tinand cont ca dupa ce am luat foc, si am injurat tot sistemul de invatamant romanesc, si dupa ce am injurat tot de mama focului pentru faptul ca nu am fost o studenta care sa zdruncine credinta dascalilor ca mai exista speranta in viitorul meu socio-profesional (pe scurt adica nu am fost vreo bitchy care a venit sau nu la cursuri, a injurat sau s-a mascarit cu profesorul la ore, si a aruncat pe jos tigara in timp ce profesara tocmai zicea ce important este referatul pe care tu nu l-ai facut!) , m-am reprofilat pe tara in care traiesc si la taxele care le platesc ca sa am cratere in asfalt, care sa imi bage masina in service mai des decat ma duc la manichiura, si pensie cat un salariu al unui incepator in bransa cand voi fi o batranica veritabila la 65 de ani, iesita la pensie de o zi si in moarte clinica de vreo 10 ani, caci muncim pentru taraaaaaaaaaaaaa!!!

Si pt impozitele pe venit pe care le dau la stat, si pentru taxele la sanatate care nu-mi asigura niciun calup de controale medicale de bun simt elementar anual, ca sa nu zic de ce as avea nevoie daca, fereasca Cerul, ajung prin spital, de cat de scarbos iti raspund astia de la DGFP cand ii suni sa ii intrebi o speta, in cazul in care au habar si nu te plimba pe la 5 birouri ca sa aflii ca al 6-lea de fapt o adoposteste pe madama care cica e cea indicata sa raspunda, si pe cei de la sevisurile de telefonie, si etc!!!!!

Ma isterizez cand vad atata mizerie pe strazi, si cand vad figurile unor mucosi teribilisti care arunca spuipati pe jos in stanga si in drapta si nu sunt in stare sa dea prioritate pe trotuar unei femei, sa nu mai zic de batrani, pentru ca pe parintii lor i-a durut la basca si nu au considerat ca este importat ca odrasla sa aibe cei 7 ani de acasa, ma isterizez de spagile pe care trebuie sa le dai in stanga si in dreapta pt varii si diverse rahaturi care ti se intampla in viata, sau de cum trebuie sa ma cert la telefon cu x sau y de la nu stiu ce furnizor de servicii care mi-au facut factura cat China si imi trimit somatii de plata chiar daca a naibii factura e platita de 2 luni!!!

Pt toate astea ma intreb ce ma mai tine aici si de ce nu ma duc sa traiesc rudimentar in Papua Noua, departe de scarba pe care mi-o provoaca lipsa de civilizatie si bun simt elementar al nostru intre noi, al statului pentru noi, al oricui pt orice!!!

Si dupa ce am obosit sa ma isterizez pret de cateva ore, cu pretul unei dureri crunte in gat dupa ce am terminat, am intrat intr-o stare de placiditate si indiferenta sora cu nesimtirea, pt ca nu mai pot, doamnelor si domnilor, nu mai pot si nu mai suport si nu mai vreau!!!

Si acum incerc, din rasputeri, va jur, sa imi aduc aminte de optimismul care m-a caracterizat din nascare, si ca gandesc ca "Nothing is permanent. Not even death"..

So say we all....

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare