Pentru prietenie! Si prieteni pentru o viata...

Dupa ce m-am epuizat nervos cu locurile de parcare din pseudo - Metropolis B, si dupa ce mi-am adus aminte cat platesc la stat si degeaba, si dupa ce am clocotit ca un vulcan si am erupt in toate partile posibile, normal, m-am linistit.

Pt ca azi, in sfarsit, dupa ceva vreme de asteptare, m-am mutat in ceea ce se cheama "noua mea locuinta"!!!! Cel putin pentru urmatorii 3 ani din viata mea, sigur de aici nu mai plec.
Pai oameni buni.. Nu mai conteaza cum, dar Oana cauta un chirias, eu cautam o casa sa ma adaposteasca, si uite asa, dupa ce s-a muncit ea si cu Piu de le-au sarit capacele, daramat, construit la loc, montat, vopsit, mutat/cumparat mobila, etc, azi, in sfarsit, am pasit pragul acestei minunatii de case. Si stiti ce? Nici nu m-a lasat sa o vad pana nu a fost relativ gata. :)

Well, cand am intrat aici, caci ma aflu in zona de living a acestei garsoniere, m-a izbit un munte de caldura, de liniste, de frumos, de elegant, de bun gust, si da, de prietenie si dorinta ca totul sa fie bine. Si ca sa fie sigura ca o sa ma simt aici ca ACASA, mi-a pus cadou, pe perete, cea mai tare combinatie care as fi putut-o primi!!!! : mY Gerard!!!! Cine ma cunoaste, stie!!! :))

Nu stiu ce cale mai frumoasa, si mai directa si mai elocventa as putea gasi sa ii multumesc pt atata interes, si dedicare, si efort, decat sa ii dedic acest post ei!
A muncit-o si pe Minculeasca de i-au mers fulgii, si dupa ce va zic sigur ca am fost trecuta Dunarea si Desuezul si m-au adus inapoi ( :p) cred ca cea mai buna recompensa pe care o puteau primi a fost urletul meu extaziat in telefon cand le-am spus ca "eu de aicia nu mai plec, nu mai plec acasaaaaa", ca sa nu zic ca este orgasmatic peretele de la baie!

Totul e cu crem, alb, si cu petele de culoare ale cartilor, si cu rafturi ce vor pastra elemente ce compun viata ei, a Oanei, si a mea, cu povestile noastre impletite intre vase de argint, si ratuste mandarine.

Oana, in casa asta, in fiecare milimetru se simte inima ta, si din fiecare colt al casei imi zambeste Mama ta. Care stiu ca e fericita acolo sus pt ca tu esti fericita, si care stiu ca este bucuroasa sa ma adaposteasca aici pana cand  eu o sa am casa mea. Cat mai curand, sper.

Sa fii iubita, sa fii apreciata, sa ai parte de atat de multe zambete si bucurii si momente de care stim noi, incat sa simti ca nu mai are loc inima sa se infoaie de atat implinire :)

Pentru Oana mea, multumesc pt ca imi esti prietena..

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare