E o totala confuzie

...daca stau si ma uit in capul meu. E plin de nori. Nu vad si nu inteleg nimic. Dar astazi am ras. Oana, multumesc!!!! Am ras cu atata pofta si pentru cele cateva zeci de secunde nu a fost altceva decat acel ras...

Nu mi-am mai facut procese de constiinta ca nu sunt o prietena buna, sau ca nu fac bine ce fac la birou, sau ca aratam kind of messy 2day, sau ca nu mai gasesc sens in nimic din ce fac si zic... Au fost cateva zeci de secunde mirifice..

Am citit blogul lui Andrei... Am vazut "The Thomas Crown Affair", mi-am amintit de jocurile .. nu mintii.. ci ale inteligentei. Huh? Daca ma uit in profunzime, erau multe substraturi.. Dar .. vorbesc cu un om deosebit pe god damn mess.. still... ma indepartez de la ce gol si haos simt..

Cand am inceput sa scriu pe blog, am inceput cu 3811475 - CHANGE. Stiam ca 2009 va fi un an plin de schimbari.. Intoarcere catre radacini si inceputuri. Se schimba ceva in mine si nu pot sa definesc. Sunt in reluare.. trec de o zona eminamente emotionala catre o zona de contemplare..

Am pierdut simtul razboiului pt o secunda sau mai mult.. Si caut din ce in ce mai mult pacea. Gandurile care imi traverseaza capul sunt ca trenurile prin gara.. ma obosesc uneori. Simt un efort fantastic si sa ma gandesc la probleme de ordin financiar, pe care inainte le puneam pe hartie in mare viteza. Azi ma obosesc rau.

Am venit devreme de la birou. Citeam hartiile si vedeam prin ele, nu imi ramanea nimic in minte. Parca refuza sa digere informatie. Si am plecat acasa. Si uite ... Sunt uimita de ce simt. E nou si unic..

Cineva care mi-a citit blogul spunea ca sunt atat de multe stari intr-o singura cafea :) Well, there are.. Si nu numai in cafea.. Bate usor vantul afara.. Este placut sa il simti si asculti..

Mi-am incetinit ritmul de viata. Am redus motoarele.. Nu am stat sa gandesc de ce, pur si simplu le-am redus. E bine. Ma simt bine. Nu mai alerg spre nicaieri.. Nu mai pot. Nu mai vreau. E cotropitoare toata cursa asta a vietii.

Simt ca imi e foame, dar ce e mai ciudat, e ca nu pot sa inghit nimic. Nu am pofta de mancare. Nu am pofta de nimic. Ciudata stare.. si nu ma mai intreb de motive.. Just is, and I live it! Un amic ma intreaba:"Are you on drugs??" :)) No my friend. Doar am constiinta de sine. Ma abandonez, ca sa ma regasesc....

Yours,
Me

Comentarii

  1. Liza Minnelli este reteta perfecta pentru o postare de succes!
    Eu iti popun sa te regasesti, fara sa te abandonezi!
    Este mult mai rational asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Rationalul ma termina cu zile.. Asta e problema mea :) cineva spune "I've spent a life time to get out of my mind"... Sper sa nu fie o viata, ci mai putin.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare