Temporary insanity!

Ca sa ne intelegem: PREA MULT GANDIT DAUNEAZA GRAV SANATATII!!! Prea multa paranoia si precautie te face sa uiti ce inseamna carpe diem!!

Si atunci, tot ce vine by instinct, unde durerea mea sa le trimitem? La gara? Why go, if tou could stay a while? zice cantecul. Temporary insanity!

Azi am realizat ca prea multe virtuti, prea multe griji pt "asa nu, ca nu se cade", "asa da, ca doar asa se cade", prea mult scepticism, analiza a optiunilor pana pierzi esenta, te fac sa uiti sa mai si traiesti cum te taie capul!!!!

Acest "se cade" este ridicat la  fileu in baza carei raportari? La valorile cui?! Cine e societatea  sa imi comande mie ce si cand sa traiesc?? De ce trebuie sa gandesc de atatea ori si sa las sa mi treaca in cale un barbat superb, sau o idee super faina, sau o seara in oras cu lumea, sau plecatul in miezul noptii la mare, si sa ma intorc dimineata direct la birou, si eu sa nu profit de toate astea??!! Zen...

Regulile cui sa le ascult, daca nu pe ale mele, facute in baza unei educatii sanatoase, no harmfull shit si altele, dar oarecum auto-restrictionate pt ca asa cred eu ca e bine sa fie totul cumpatat. Bag..whatever!!! Ce atata cumpat?!!

Daca asta seara vreau vreo 300 de Jack si sa imi tavalesc asternuturile cu o statuie de barbat, chiar daca are un milion de lucruri care nu il fac THE ONE, sau ca poate il fac, why shoudn't I do it? Ca ar fi superficial? Neaaah..... Ar fi ca asa am chef!
Daca azi vreau sa imi pun tocuri de 10, fusta 2 degete sub fund, si decolteu generos si ruj rosu ca sangele pe buze, why shouldn't I do it? Ca ar fi superficial? Neaaah... Ar fi ca asa am chef!

Daca vreau sa sa imi fac planuri, pai imi fac. Daca vreau sa stric planurile, pai le stric. Daca vreau sa merg in slapi la cuparaturi pe Magheru, pai merg, fratilor! Si daca vreau sa nu ma machiez intr-o dimineata, pt ca urasc smacurile, si am cercane cat casa, sa nu ma intereseze ca ma duc la birou cu blugi cu turul lasat, si cu o palarie de soare pe ochi! Da?

Daca vreau sa ma cert, ma cert, daca vreau sa fac o surpriza unei prietene, pai o fac! Daca vreau sa ma trezesc maine dimineata in alta casa, pai ma trezesc in alta casa!

Ce atatea coveniente si limitari si conditionari?!?! Unde mai este extazul, frenezia, adrenalina, cand mai clocoteste sangele in vene daca tot stau si ma gandesc si analizez pana imi pocneste aorta?!?! CAND mai traiesc?!

Well, vreau sa imi traiesc nebunia temporara cat inca ma mai pot bucura de ea. You should do the same.

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare