Pentru cea care mi-a dat viata..

Mu, azi nu sunt langa tine, dar sa stii ca stau in miez de noapte si dau inapoi acesti 29 de ani, de cand am primele amintiri cu tine, si nu incetez sa ma minunez.

Sa ma minunez de cata rabdare, incredere, dragoste, suport, zambete si lacrimi, incurajari si dojeni ai avut sa imi dai, cu toata credinta ca ma vei face un om bun pt mine, pt societate, pt intregul Univers, care ar fi incomplet fara tine, Mama!

Sa ma minunez de cate lucruri stii, si cat de desteapta esti, si cat de sensibila pana la Dumnezeu si inapoi, cat de miloasa si indulgenta, cat de puternica si firava in acelasi timp.

Sa ma minunez ca ai reusit sa ma ridici in picioare si sa imi dai o educatie sanatoasa ce a scos la iveala un om cu incredere in sine. Sa ma minunez, Mama, de cat de neintinat ti-ai pastrat sufletul si gandul, in ciuda la toate greutatile pe care le-ai dus pe umerii tai obositi, dar zvelti inca.

De fiecare data cand ma iei in brate de parca nu m-ai vazut de ani, si ma strangi cu atata dor ca uneori ma simt vinovata ca te-am lasat in curtea ta si cu viata ta acum mai bine de 10 ani, desi weekend de weekend, si zi libera pe care am avut-o, alergam acasa la tine sa te tin in brate si sa iti multumesc, iar si iar si iar, ca ai avut puterea sa imi dai drumul sa zbor si sa imi crosetez propria mea poveste de viata. Si ca ai fost si esti langa mine la fiecare dilema pe care incerc sa o dezleg, la fiecare pas nesigur, zambet sau lacrima, tropait sau duduit, cu fiecare spuma de lapte (asa cum ma numesti tu cand simt ca o sa erup de nervi :)) si stralucire din ochi cand sunt indragostita sau cand am reusit sa fac ceva pt care am luptat si mi-am dorit.

Multumesc Mama ca imi esti aproape cand sunt chiar si cel mai imposibil om de pe Pamant, atunci cand sunt epuizata si muta caci nu mai inteleg nimic, sau atunci cand vorbesc cu orele si iti fac capul calendar, pt ca sunt entuziastmata!

Pentru ca ai grija de Zanu, si pentru ca esti o femeie deosebita, si pt ca iti zambesc vesnic ochii, zi si noapte, cand ma vezi.

Pentru toate nebuniile si aberatiile facute sau spuse, sa ma ierti, caci nu le-am facut cu intentie.
Si ma rog sa mi te tina Dumnezeu aproape cat mai mult, ca sa fii langa mine cand voi imbraca o rochita simpla alba, pe plaja unde ti-am povestit, si am sa imi tin de mana barbatul visurilor mele, si am sa spun DA pt ca chiar cred ca DA, si ca sa poti sa imi tii Zanii de manute cand vor incepe sa mearga si sa te bucuri de "Bunicaaaaaa!" urlat din toti plamanii, caci o sa imi semene la vorba progeniturile!

Pt tot si toate, multumesc Mama, si LA MULTI ANI!!

A ta pentru life time,
Oana Ramona

Comentarii

Postări populare