Prin ochii mintii...

"Cine.....te-a transformat intr-o cinica??" Intrebare.. intrebatoare...

Well, poate nu este "cine" ci "ce"... Cum mama dracului se face ca exista pe lumea asta oameni deosebiti, destepti, frumosi, sinceri, non-conformisti, cu imaginatie, cu inima si mintea neincarcate de mizerii, si atunci cand ai nevoie de ei, nu ai cum sa ii ai langa tine pentru ca sunt la sute si mii de kilometrii distanta???

Cum se face ca gasesc acesti oameni doar pe distante de peste 5-600 km? Cum se face ca ei apar in viata mea si apoi dispar subit, sau pur si simplu, pierdem legatura pentru ca... who the fuck knows y, sa fie distanta, sa fie lipsa de timp, sa fie ca nu mi-au vazut ochii frumosi si zambetul dezinvolt??

Daca iau si intorc pe toate partile acest lucru, simt ca mi se urca sangele la cap si o sa imi pocneasca o aorta de atata frustrare... Dar nu mai intorc pe toate partile acest lucru.. Pt ca am intors pe toate partile si pe acei oameni care sunt la 30 de minute distanta, si sunt oameni frumosi si totusi nu apar decat din an in Paste....sau nu mai apar deloc.

Si uite asa devin cinica... Si poate ca pana la urma eu sunt de vina pt toti cei care stau la distanta asta.. Si nu este vorba de bubble-ul meu in care m-am inchis, pt ca asta e acum. Is it because people come into your life for a reason, for a season, or for life time??

Zdrang!..... Revelatie... And Armageddon was yesterday... Today we have a serious problem... We think 2 much... Azi am nevoie de o pauza.... Si din nou ma intorc la pauza de gandire... Yes, B, you were right... No intention, and life is suddenly flowing so smooth... Si asa m-as urca pe un Kawasaki  si as intinde-o catre mare... Doar de dragul drumului, adrenalinei, si faptului ca atunci, de la viteza, orice gand dispare...si ramane doar vantul, soseaua, tu lipit de sa, si ai atata putere in cateva degete...

Rebelion, freedom, wind, no strings attached, you, and the horison... Ow, imi lispeste sentimentul ala de descatusare.. Imi lipseste viteza sangelui crescuta, imi lipseste sa nu imi pese de nimic, anymore, si sa nu ma mai gandesc decat la zgomotul motorului, mirosul de sare apropiindu-ma de mare... Si atat...

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare