Sexually, relation-shipply, perfectly YOURS ONE!

Sa imi zica mie vreunul sau vreuna ca, niciodata in viata lui/ei, nu a zis asa (si asta e varianta pt ea) : "Da Doammne sa intalnesc un tip destept, frumos, inalt 1.90, avocat, cu Mercedes Benz, care sa ma iubeasca pt cine sunt, sa ma duca in Caraibe o data pe trimestru, si sa avem parte numai de lume buna, party-uri, casa misto, si niste copii pe la final!"

Foarte brutal si sarcastic spusa chestia de mai sus, dar sigur a cerut inlacrimata, dupa pierderea vreunui idiot (idioate daca transpunem in cazul lor, care probabil nu sunt deloc idioti, ci doar....veti vedea mai departe..) chestia de mai sus, satula de cat o doare corasonul ca a inselat-o cu vreo "Pitzi de Dorobanti, cu tatele pe afara, cu toace inalte, si unghii false l"

Si el a fugit repede la Pitzi si a lasat-o cu ochii in soare dupa 4 ani de relatie, si probleme traversate impreuna, si bla bla bla.

Ca sa fiu la obect. "Muierilor dragi, si masculilor "feroce" din intreaga lume!!! SUNT SATULA DE LAMENTARILE VOASTRE! Ca de ce nu a fost sa fie ea/el, ca unde am gresit, ca ce am spus, dar de ce m-a lasat, pai si de ce s-a dus la aia urata/ala urat?????, sau...WHATEVER!!!!!"
Pai s-au dus pt ca nu erau ALA/AIA POTRIVIT/A. Fiecare ne intersectam existentele din anumite motive care tin de o nevoie, lectie pe care trebuie sa o invatam, etc.

Poate ca vei avea rolul sa il/o ridici dintr-o gaura neagra in care a picat datorita unei pierderi, unui esec, unei suferinte, unui sau unei ce o fi, sa il/o inveti din nou sa mearga, sa priveasca inainte si a creasca, apoi alegand pe alta/altul care sa ii fie sotie/sot. Sau orice ar fi scenariul.
Sunt satula de intrebari interminabile "De ce nu a fost sa fie?!". Pai, la dracu cu trecutul ca ne tine din loc sa traim prezentul!!! Nu e nimic gresit sa intelegem cine se perinda pe langa noi! Dar nu va mai incrancenati sa dirijati destine care nu va apartin.

Ne sar ochii dupa diverse "piese", si "statui" pe strada, la iubitul/iubita vreunei/vreunui prietena/prieten. O buna prietena a mea are urmatoarea conceptie: "Ingeras, daca mie nu mi-a mers relatia cu ala, si tu ai sansa sa incerci, dar ia-l soro si nu ma mai intreba pe mine!! Nu imi apartine, nu imi va apartine niciodata, si daca pe tine asta te va face fericita, atunci nu te mai gandi nicio secunda ca am fost eu cu el! E mort si ingropat trecutul. Tu traieste-ti prezentul!"

Si oricare ar fi, daca ne mai punem atatea intrebari, o sa ne crape un vas de sange in cap, si ura si la gara, ca nu mai apucam sa vedem cum ar fi fost cu X. E bine sa ai o minte inquisitive, daca pot sa ma exprim asa, sa pui totul sub semnul intrebarii, cica asta te face cu cateva minute mai destept decat altul. Dar sa nu picam in pacatul exagerarii si obsesiei convulsiv-depresive.

Revenind, sfatul meu este sa cereti pe cel CARE VI SE POTRIVESTE. Este foarte posibil ca voi sa aveti o perceptie eronata despre cine este "the one", si sa cereti la Univers numai aiureli, gen celei care am descris-o, acra si sarcastica, mai sus. Nu va mai atasati de forme si concepte. Doar simtiti, si aruncati in Eter o dorinta clara. Si veti vedea, ca imediat ce scapati de jugul formelor trecatoare (si aici ne referim la absolut orice, de la carcasa asta de carne si oase, pana la blocuri, masini, si alte tampenii), o sa aveti puterea sa vedeti dincolo de conditionarea proprie, si de aparente.

Nu neg, si eu mai cad in capcana asta, cand intalnesc vreun "el" care mi se pare mirobolant, si zic: "That's the one!". Well, hold your horses, miss! Este vorba doar despre o perceptie la nivel empiric, fara alte rationamente in spate si fara sa stii mare lucru despre el, decat info generale si propria perceptie, sau clasicul "vezi la X ce vrei sa vezi!".

DAR: alta e cand simti o conexiune la nivel energetic, cerebral, chimic, etc. Atunci, dragii mei, o noua experienta vi se ofera, si jur, nu trebuie ratata sub nicio forma. Si nu va mai dau detalii: va provoc doar sa incercati. Va fi revelatia vietii voastre privind propriile concepte despre o relatie.

Si ca sa nu ziceti ca sunt asa de nenorocita si condescendenta si lipsita de simtaminte pamantesti, ia uitati voi aici, o melodie care , impreuna cu "My Way" a lui Frankye, ma reprezinta cu totul, pluuuuuuuuuuus, SINGURUL BARBAT din viata mea care ma insoteste la somn si in dus fara drept de apel (prietenii stiu ce zic! si nu aberez, pe cuvant!). Lasand gluma la o parte, sunt FAN DECLARAT GERARD BUTLER! Manca-i-ar mama nasul lui de scotian!

Enjoy the rest of the weekend, folcks!



Yours,
Me

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare