Cand zarile se sparg in noua..

Nu am apasat intrerupatorul. Insa am lumina berechet in casa. Am zgomote infundate, picaturile de ploaie furioase, vant care suiera in nestire.. Am vazut "Dangerous Liasons" pana la un anumit punct, cand am preferat sa ma intind si sa ascult ploaia..

Astazi ma plictiseam.. Ma gandeam ca lipseste ceva din viata mea. Adrenalina. Noul. Provocarea. Universul a priceput ce am vrut. Si mi le-a trimis. La intersectia de la Casin. Rrrrr... Nice! Inca o data lumina puternica, tunet, vant..si eu ascultandu-mi respiratia... Si liniste..

Da, s-a deschis sezonul, sa stiti. Sezonul de vanatoare. Instinctele primare de animale emancipate sunt improscate pe toti peretii ..  E vara. Hormonii zburda in nestire.
Dar nu vara si hormonii imi dau senzatii tari.. Ci neprevazutul, necunoscutul, completa expunere, jocul, fun-ul, provocarea..misterul...

Acestea "toate" stiu sigur ca le-as gasi in cel putin 2 directii: una departe, peste granita, mai pe stanga, si stie acest lucru, si alta mai pe meleaguri romanesti, la cca 600 km, more or less in giro. And has no clue about that. The world through my eyes... Au trecut oameni prin viata mea, care mi-au oferit atat de multe senzatii, simtiri, nerv, sange clocotind, miros de nou, gust de metal, sau miere... Combustie instantanee, depasire de orice limita, si retur intre granitele realitatii.. Exista folks, exista si poate fi simtita puterea, caldura, viteza exploziei unui vulcan.. Am uitat cum e sa fii indragostit.. Dar am uitat si ce inseamna sa SIMTI, whatever would that be....Si nu, nu am uitat sa actionez instinctual cand vreau sa ajung sa cunosc necunoscutul.. No matter the costs.. Chiar si daca testele arata ca it could be a complete failure, trebuie sa cunosc, adulmec, inregistrez, simt, analizez... si let go after. Nu ma pot abtine... Da, daca azi simt nevoia sa ma urc in avion si sa merg la capat de lume ca sa imi raspund la intrebare, o fac. Nu vreau sa traiesc niciodata dubiul:"Ce ar fi fost daca?"...

And the world spins around... Apar provocari peste tot.. Important e sa vrei sa le vezi. Depinde cum privesti lucrurile.. Nu degeaba exista 360 de grade... La fiecare miscare spre stanga, sau spre dreapta, se schimba toate perspectivele, si optica asupra lucrurilor.

Imi pare rau cand nu primesc raspuns la provocari. Inseamana ca inca exista teama, neincredere, sau incapacitate de a spune: "Nu ma mai provoca. Uite si de ce." - fairness. Str8 forward. Yeppp... Lipsa sange in vine. Sau inca mai am o lectie de invatat.

Anyway. Astazi imi este dor de toate aceste simtiri. Astazi am provocat. Astazi mi-am auzit niste cuvinte care au aparut intr-un context care imi dau de gandit. Nimic nu este intamplator. Sunt curioasa, de ce au iesit acele cuvinte?.. Si mi se va arata. Atunci cand trebuie.
Revenind insa, lumea, aceste 6 miliarde de fiinte bipede, catalogate drept rasa umana, are sigur multi indivizi care rezoneaza cu mine la nivel chimic. Still, ce stiu ca intradevar rezoneaza nu pot clona sa tin langa mine, desi, just for the thrill... :) Yess, eyes wide shut.

Poate ca nu prindeti ideea la ce vreau eu sa spun aici. Dar stiti ce? Aveti imaginatie, stimabililor. Descatusati-o! :-) How does it feel like? Intelegeti ce vreti, dezvoltati cum simtiti, expuneti ce doriti.. Doar nu lasati sa treaca pe langa voi sansa, experienta, secunda.. Veti spune apoi: "Ce ar fi fost daca as fi indraznit?", "Ce ar fi fost daca as fi riscat?", "Ce ar fi fost daca as fi fost acolo cand a fost si ea/el?"......"Ce ar fi fost daca...."

Yours,
Me

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare