When talent, passion, chance, same hobby and friendship meet

Cand v-ati oprit ultima oara, si v-ati uitat in jur, la ce faceti, unde sunteti, cum sunteti? Cand ati facut ultima oara cate ceva pentru hobby-ul vostru? Cand, ultima oara ati ras din toata inima si zguduind toti plamanii? Cand, ultima oara, nu a mai contat nimic decat ceea ce faceti cu drag? Cand ati avut tupeul sa intrerupeti tot si sa spuneti: "What's enough, is enough. Today is all about ME and what makes ME happy!!"?

Cause today, my friends, I dedicate this post to you and yourself! Pentru ca azi este despre pasiuni, si doar despre voi. Ce vreau sa spun? Desi voi scrie despre pasiunea mea, dansul, vreau sa va ganditi la pasiunile voastre..

Da, m-am lasat dusa de milioane de lucruri, uitand de mine cand m-am uitat unde ma duc si ce fac pe termen lung. M-am luat cu grija pentru ziua de maine, sa fiu o profesionista buna, sa fac o facultate ca asa cere societatea asta, desi nu facultatea mi-a dat IQ-ul, si nu ea m-a dezvoltat ca individ pentru a alimenta PIB-ul Romaniei. M-am pliat (am recunoscut-o, dar pe cat de putin am putut, neuitand de individualitatea mea, valorile mele, mod de viata etc) pe rigorile sociale.
Ca da bine sa ai un servici si sa lupti pentru profesional si pentru un statut, ca asta iti aduce bani si recunoastere, ca si cum asta ar scuti orele interminabile de birou, lipsa din mijlocul familiei, copii crescuti de bone, sau zambetul parintilor cand te vad si bucuria catelului cand ajungi, Doamne iarta-ma si pe acasa in miez de noapte, sau dupa doua saptamani, sau scolioza pe care o faci de atata cocoseala peste laptop.

De fiecare data cand revad Step Up - imi dau doua palme, sau noua, ca doar asa ...............imi aduc aminte de ce ma face sa simt ca traiesc pana in miezul atomului din celulele care ma formeaza. De fiecare data imi aduc aminte de cum este sa fii transpirat, dar cum e sa repeti pana la perfectiune niste pasi, de satisfactia reusitei, de implinirea pe care o am cand mi se misca toate articulatiile, de cum imi multumeste inima ca ii ridic adrenalina, si de cum ii multumesc eu ei ca imi pompeaza sangele prin vene, ca sa pot sa ma bucur de muzica ce imi inunda inima, bratele, creierul, firele de par.

Pentru ca, dragii mei, in acele momente de miscare odata cu valul muzicii, ca este ball room, ca este street dance, whatever in the world music is, toate grijile Pamantului dispar. Toate ratele la banca, toata oboseala de peste saptamana de la birou, toate dezamagirile ce pot aparea, toate lipsurile, si chiar si toate cele pe care le detin, toate, bune si rele, se canceleaza pentru ca suntem doar eu, muzica, inima, bucuria si sanatatea mea. Pentru ca nimic nu mai conteaza decat ceea ce traiesc atat de pur! Nimic altceva, decat respiratia, transpiratia, bataile inimii din urechi, zambetul ce mi se intinde pe fata si pielea care se bucura de apa bauta de zici ca este ultima picatura de pe Pamant.. Sunt Aerul, Cerul, Pamantul, Apa si intregul Univers ce le simt contopindu-se in mine, prin mine, pentru mine... Pentru ca fac cu pasiune orice pas de dans.



Ma gandesc, daca as transpune, tot ce simt si cum fac cand vine vorba de dans, in activitatile de zi cu zi, atunci I would become a wise person. Pentru ca asta ar insemna ca voi exersa cu aceeasi placere si dragoste, tot, dar absolut tot ce fac. Si atunci, my friends, viata ar deveni o permanenta sarbatoare :)

Imi place fotografia, imi place viteza, imi place zborul, imi place sa trag cu arma, imi place apa, imi place desenul in carbon, imi plac tatuajele, imi place Sonata Lunii, si Missy Eliot, si AC/DC, imi place sa stau sa admir gradina mamei, imi place sa nu imi fie teama de nimic, imi place sa traiesc fara limitari, rigori impuse, doar in limitele bunului simt si decentei, si inspre binele meu si al tuturor care ma inconjoara.. Imi plac atat de multe lucruri, folks!!!!

Astazi mi-am adus aminte ce ma face sa ajung pana la Cer, sa ating norii, si sa aterizez ca un fulg pe Pamant: DANSUL.

Astazi, dragii mei, inchin pentru PASIUNILE VOASTRE. Si pentru a mea. Nu le uitati. Aduce-ti-va aminte in ce va transformati cand le faceti. Si folositi asta in viata de zi cu zi. Face ca tot efortul sa merite. Promit ca asta veti simti.

P.S. Dedicated to Ovi.

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare