Protecting my spirit.. and he won!

Apune soarele.. a fost...aaam.. o zi plina de rahat. Ca sa ma exprim plastic la maxim.

astazi simt cum un alter ego se bate cu mine. astazi ma simt "de garda", dupa cum spun unui prieten. de garda pentru spiritul meu. este nebunie in jur... ma lovesc de pricipii in discutii... nu suport lipsa echitatii si egalitatii in drepturi... de orice fel ar fi. si nu vad de ce, inca o data, aia cu bani sunt protejati, restul...cu pleava.. ma uit din afara ecuatiei si mi se face lehamite...

nu ma pot monta sa fac nimic. este ca in faza celebra cu Little Devil pe stanga si cu Angel pe dreapta si unu spune "Fa asa!", alalalt "Nu fa asa!"..ma simt fuzzy, dizzy, e ceata... un oarecare context de haos si sperietura ma inconjoara.. de frustrari, temeri.. iac!

stiti cum imi pare ziua de azi? stiti cum imi pare? ca o lupta ce o da cineva cu mine.. dar acel "cineva" este egoul meu idiot... e ca si cum: "vaaaai, dar cum sa nu iti faci griji? cum sa stai linistita? cum sa zambesti increzatoare ca nu ai de ce sa iti faci probleme? ba fa-ti!". ceva in genul asta are loc.. dupa cum vedeti scriu cu litera mica la inceput de propozitie..... zici ca ma revolt fata de orice forma de conditionare pe care am primit-o... chiar si fata de regulile corecte ale scrierii...what is going on??? ma atrag cartile astea ale lui tolle fantastic... citesc cate o pagina, 2, 9 si apoi parca nu mai pot sa prind randul... ma bat cu mine efectiv ca sa pot sa ma detasez de avioanele din cap.... si sa ma bucur de clipa... clipa e ca un razboi acum.. si parca incearca cele bune sa isi ia locul cuvenit, si cele rele se napustesc sa spuna: NU! nu aveti ce cauta aici!

astazi ma bat cu cealalta parte din mine. o parte care mi se pare atat de rece, de egoista, de conditionanta, de cotropitoare, "fa asa, fa asa, nu renunta, nu asa!" fuck that!!! i need my silence back! si probabil ca lui Mini Mi sau Pickaciu nu-i place cand JE este linistita. e antrenat, are 29 de ani plus inconstienta globala (B). si inca nu-i place cand se leaga lucrurile necontrolate de el. na! ca se leaga! si se poate si fara aeroport in cap!

guys, astazi m-am bautut cu mine insami pentru linistea mea. a fost o zi de haos (repet obsesiv cuvantul asta). creierul meu o luase razna.. desi lucrurile se intampla undeva mai presus de minte.. si in jur simt haosul. nu ne indreptam, ca natiune, spre nimic sanatos.. s-a creat un context ce favorizeaza panica: si anume blocajul. toti stau blocati in expectativa, nu stiu incotro sa o apuce, ce sa faca. si resimt asta, de jur imprejur. si incerc sa imi pastrez mintea curata, fara niciun fel de gand macabru pt ca daca a intrat panica in oase, aia sunt.

am inebunit? o nu, it is only me against my self, my greatest enemy :) si in seara asta am mai castigat o batalie. dar ce e de retinut? keep digging. we need brilliance, not smog and mud.

thanks, B, for guidance.. much appreciated.

yours,
me

Comentarii

Postări populare