3 zile de munca pe saptamana! My Zen life!

ASTA IMI DORESC!!! Sa fac ce vreau doar eu pt mine si cu mine! Sa vin la birou cand vreau si imi programez, si sa fac circa si ceva bani pe luna care sa imi permita un trai decent din punctul meu de vedere!
Nu vreau palate, iahturi, si vacante de 6 luni in Peloponezia sau Hawai (desi, daca stau sa ma gandesc, nu mi-ar strica sa am un bronz frumos si sa fac bani pe bursa din taste de pe plaja...). Eu vreau liniste, oameni buni. Zambete, sa creez lucruri frumoase, sa simt ca am tot timpul din lume pt mine si familia mea, sa ajut, sa impart, sa trainuiesc, etc. Adica "floriceeeele, pufuuuleeeti"!

Muncesc de mai bine de 10 ani. Am uitat cand am avut ultimul concediu fara telefoane de la birou. Nu am avut vreodata concediu mai lung de 2 saptamani. Si e frumos sa cresti in cariera, sa investesti timp si bani in tine, dar stiti ce? Eu vreau sa investesc in mine dar pt mine: sa fac o activitate care sa fie realizata de un super - specializat (adica JE), si sa imi permita sa iau 3 proiecte si sa muncesc fix 3 zile per week, hai si patru, dar sa nu fie 8 ore full, si din asta sa ies cu zambetul pe buze, cu geanta de sala in spate, cu caietul pt cursurile de nu's ce ultima smekerie de program, si plimbari cu al meu pe unde ne tuna in ziua respectiva.

Da! Am decis! Vreau liniste din punct de vedere profesional! Si daca e criza acum, tocmai acum e propice sa fac 10 scoli si cursuri si sa ma pregatesc pt "perioada de dupa", cum spun unii economisti prin diverse articole, pt ca apoi sa spun "The world is mine!"

I have a part of the world I wished for. Now I fight to conquer my own corner of full satisfaction. And I've just started with the end in mind. And sounds good. Feels good. :) I am good.

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare