Am nevoie de o infuzie..

Poate este de la vremea asta... Poate de la ce se intampla in tara asta.. Poate de la stirile pe care le vad in fiecare dimineata la TV si care in mod sigur sunt deprimante.. Poate pt ca uneori ma simt atat de vulnerabila si usor de atins de orice.. Sau poate pt ca pur si simplu imi e greu sa accept realitatea incertitudinii de maine...

Si de aceea simt nevoia unei infuzii... de cafea aromata..... si de siguranta.
Tot prin prisma realismului constientizez ca nimeni nu mi-o poate da, decat eu insami.

Totusi, in lipsa unei perspective viitoare, tocmai pt ca nu ai nicio certitudine asupra formei si componentei ei, am avut senzatia ca ma trezesc de dimineata ... si atat. Ma trezesc. Mi s-a parut deodata deprimanta privelistea de pe geam, si ma gandeam pe ce canal sa mai pun televizorul ca sa nu plutesc in aceeasi stare.

Faptul ca nimic nu este asigurat, garantat tie ca individ pe lumea asta, m-a inspaimantat astazi. Faptul ca poate maine nu o sa mai fiu, sau nu stiu ce grozavie se va mai intampla, m-au inspaimantat. 

Insa al meu mi-a spus: "Desi nu ai garantia la nimic si pt nimic de maine, gandeste-te ca totusi se pot intampla si lucruri frumoase. Uite-te la noi doi. Cine s-ar fi gandit ca o sa facem atatea lucruri in atat de scurt timp si sa fie si bine?"...

Are dreptate. Se poate intampla orice. Si atata timp cat ai mintea deschisa si intelegi ca trebuie sa traiesti in fiecare clipa like there is no tomorrow, deodata perspectivele se schimba.

Si asa am inceput sa zambesc, jucandu-ma cu o adunatura de catei mici si patratei de grasuni ce sunt, si curajosi ca ma latrau, dom'le, daca nu ii bagam in seama, desi sunt doar niste mingii mici care se rostogolesc pe langa masinile din curtea firmei unde lucrez.

There is no tomorrow. There is only TODAY.

Yours, 
Me

Comentarii

Postări populare