For my unconquerable soul...

..Urc scarile.. Abia etajul 2. Mai am putin. Am creierul spalat. Nu gandesc. Reactionez din impuls. Creierul meu stie drumul spre casa. Intru. Arunc geanta. Las umerii sa cada. Ma uit in oglinda.. E horror ce vad.. Ma rasucesc spre cuier, imi atarn haina.

Imi e foame. Dar, gadesc eu, trebuie sa ma schimb, spal pe maini, si apoi abia sa imi fac ceva de mancare. Si o sa ma uit la serial pe laptop in timp ce mananc. Doar asa o sa pot sa continui ce am inceput din zori: sa nu gandesc.

Las hainele, imi iau my pj's, ma tarasc in bucatarie. Miroase bine salata verde, ceapa, ridichiile miros si ele bine. Incalzesc si mancarea. Ma asez in fata laptopului. Episodul 8, seria 3... Termin de mancat.. Spal vasele, in timp ce rasuflu greu. De fapt, e ca si cum incerc sa expir toata greutatea ce imi apasa umerii. Inca o data.. Expir... Ma sprijin de marginea chiuvetei, cu capul si mainile... Inca o data.. Inspir... Expir.. Nu vreau sa gandesc.

Ma intorc in camera, reiau episoadele ce tot curg.. E devreme, 9:23 pm... Imi este somn groaznic. Plec spre dormitor.. Pun telefonul la incarcat. Ma uita afara.. Asfaltul umed.. Ploua. Ma uit la telefon. Tace. Spun la Univers ca mi-as dori sa sune.. Imi pun capul pe perna. 2 ore ma chinui sa pun capat gandurilor ce-mi alearga prin cap ca trenul prin gari. Agitata.. Suna telefonul.. Imi sare inima in gat. Raspund. Emotii... panica.. durere.. dubii.. incredere... liniste. Expir.. S-a descarcat.. Nu am aer. Ma ridic si deschid fereastra. Ploua.. Se aude ploaia.. Nu sunt singura. Ploaia o sa aibe grija sa dorm.. Am capitulat... 1 minut de ascultat la picaturi... si am picat. Somn.

Suna ceva.. Christ, cat e ceasul?! Deja dimineata.. E liniste.. E mai usor totul astazi.. Astazi e mai usor. Astazi nu ma mai sufoc.. Zambesc. E bine. A trecut. Frica a trecut prin mine.. Si acum ma uit in spate. Am ramas doar eu... si my unconquerable soul...
Yours,
Me

Comentarii

Postări populare