VISUL

Nici nu mai stiu de cand nu am mai scris… Nici nu mai stiu de cand nu mi-am mai amintit sa scriu..

A venit valul de schimbari. Si multumesc lui Dumnezeu ca au fost toate de bun augur. Pentru a “n”-a oara subliniez ca reusita tine in mare masura de credinta ta in ea. De convingerea ca ai sa reusesti. De dorinta si incapatanarea cu care iti urmezi visul.

Este extraordinara senzatia cand ajungi acolo. Este extraordinara confirmarea valorii tale. Este extraordinar cand esti sustinut. Si la fel de extraordinar este cand vezi cati oameni iti vor binele. Inseamna ca esti un om bun. Un om norocos. Un om care profita din plin de lucrurile bune pe care le atrage.

Conteaza la fel de mult ca pe langa crezul tau, sa faci si ceva in sensul obtinerii rezultatului dorit. Fie ca investesti timp in tine, prin citit, invatat, traininguri pe care ti le fac cei apropiati sau profesionisti in diverse domenii, fie ca participi la evenimente de networking, fie ca faci research, orice Dumnezeu iti da prin cap sa faci, contribuie la fel de mult la a ajunge sa iti vezi visul cu ochii.

Uneori iti vine sa lasi totul balta si sa fugi pt ca lucrurile nu se intampla atat de repede pe cat ai vrea. Alte ori te apasa datoriile la banca, sau obligatiile de familie si iarasi simti cum esti aproape de a crapa. DAR! Diferenta dintre cei ce reusesc si restul, este faptul ca nu renunta. Nu renunta la ei, la increderea in reusita lor, la a se face din ce in ce mai buni. Sunt surzi si orbi. Sunt incapatanati.

Am fost incurajata si sunt mereu incurajata sa fiu buna, si mai buna, din ce in ce mai buna ca om, profesionist, prieten, whatever. Si sunt fericita pt ca nu se renunta la aceste incurajari. Si ma bucur sa pun aplicare ce am citit odata ca a spus mr. O’Toole: “De ce sa fiu un om comun, cand pot sa fiu extraordinar?!”

Imi place motul in frunte. Imi place sa fac diferenta. Imi place ca am pe langa mine oameni pe acelasi calapod. Si imi place ca am posibilitatea in viata asta sa demonstrez ca se poate si altfel.. Si ca a fi un om de reusita a devenit motiv de admiratie pt oamenii destepti, si invidie pt prosti.

Keep walking, guys. Si fiti surzi la cei are vor sa va deturneze de la drum. Conteaza in final doar … Visul.

P.S. Thank you, Love, for backing me up!

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare