5 lumanari

        O buna prietena m-a invatat cum sa vorbesc cu Universul prin gesturi.
        Si asa m-a invatat sa aprind cate o lumanarica in timp ce imi soptesc senina dorintele cele mai aprige.
        In seara asta am 5 lumanari luptandu-se pt 4 dorinte. Da. 5. Pt ca doua din ele ard si inalta spre Univers prima mea dorinta, in tandem. Una arde mic, dar sigur si e tare vrednica. Cealalta arde inalt si lent. Dar amandoua, impreuna, sunt perfecte. Perfecte pt dorinta pe care mi-o reprezinta.
        Celelalte (dorinte) nu sunt cu mai putin importante, dar vin imediat dupa aceasta prima, atat de sustinuta de oxigenul din aer.
        Celelalte ard constant, cu flacara mare, nu se grabesc, si nu se lupta. Curg natural. Asta mica e vanjoasa. E vanjoasa si neinfricata, si convinsa de un lucru, asa cum eram eu la 12 ani. :-) Sunt mandra de lumanarica mea care arde cu flacara mica. E puternica. Si stie sa fie vie si batoasa, chiar si daca e pigmeul grupului. Pt ca nu e singura. :-)
        Visele. Ce am fi fara ele? Ce ar mai ramane de noi daca nu am visa? Mai ales ca e gratis si poti sa o faci si in mers, si in fund pe scaun, si jucandu-te cu cainele sau pisica, si facand sport..
        Visele mele sunt frumoase. Sunt superbe. Si ce e cel mai misto, ca se intampla :) Si la fel de misto este ca imi dau voie, in sfarsit, sa ma bucur de ele.
        Ma bucur de firul rosu ca ma leaga de oameni atat de frumosi in viata asta. Ma bucur de fiecare experienta traita, de fiecare om care, desi l-am iubit atat, azi nu mai traieste. Ma bucur sa fi avut un tata atat de superb, destept, al dracu de dificil si detailist, si strict si exigent! Ma bucur de un unchi care nu a apucat sa traiasca indeajuns cat sa ma vada la casa mea, si sunt al naibii de sigura ca ar fi fost mandru sa vada cum am ajuns, si bucuros sa vada ce oameni am pe langa mine. De bunica, si mamaia, si tataia, si alt unchi, caci toti nu mai sunt. Insa din samanta lor ma trag, si lor le multumesc pt ca sunt, ca respir, ma bucur, si va scriu voua.
        Ma bucur de oameni pe care i-am intalnit, si care, de-a lungul vietii, au insemnat ceva. Sunt din cele 3 categorii de oameni: "for a reason, for a season, for a life time". M-am bucurat de toti. Intr-un fel sau altul, atunci cand drumul direct intre doua puncte este blocat, Universul gaseste o cale, chiar daca mai ocolita sau lunga, sa te aduca mai aproape de cel/cea pe care esti menit sa il/o intalnesti, pt ca unele lucruri sa aibe loc.
        S-au intamplat si bune si rele. Dar cum ai iesit tu din toate acestea, asta este cheia catre un viitor lin.
        Luati si voi lumanarele. Faceti cerculete spre interior cu palmele indreptate catre fata, si spune-ti: "Good dreams, good dreams come here to stay". Apoi cerculete spre exterior, tot cu palmele spre fata si spuneti: "Bad dreams, bad dreams, go away". Se curata aerul. Se curata energiile. Se linistesc copii mici care adorm. Va linistiti voi.
        Eu zambesc dupa ce fac asta. Incercati. E super!
        Am 5 lumanari pt 4 dorinte. Da. 5. Pt ca doua dintre ele ard si inalta spre Univers prima mea dorinta, in tandem.
        Cate lumanari ard spre Univers pt voi?

        Yours,
        Me

Comentarii

Postări populare