4 pentru EA

Eminamente senzoriala, va amintiti? Asa ca, astazi vorbesc despre inca ceva ce imi da senzatii... Parfumul... o carte de vizita invizibila. Imi spune cate ceva despre tine. Ma atrage sau ma indeparteaza mixtura dintre izul tau chimic, si nuantele si aromele din sticlutele acelea, oricare ar fi ele.... Imi excita sistemul nervos central, pozitiv sau negativ. Imi da prima impresie. Ma leaga sau ma indeparteaza de personalitatea ta. Mi te defineste in cele mai simple sau sofisticate linii teatrale, ale marii scene pe care ne desfasuram vietile. Te face unic, si te inalta sau te ingroapa daca nu stii cum sa il porti. Si daca nu stiai, tu creezi propriul parfum pe care esti stapan: caci intotdeauna personalitatea pe care o alegi sa te imbrace in esenta ta pura, va interactiona cu tine.. Depinde doar de tine ce iese, dar te asigur, ca orice ar fi, este unic. Si tot asa, ma perind pe langa tine inspirand si expirand voalul de aroma ce te inconjoara, si ma face sa simt furnicaturi pe sira spinarii, in palma, sau in spatele urechii..

Si asa povestim despre "Ange ou Demon" - Givenchy...

L-am primit cadou pentru prima oara de la colegii mei de servici, acum 2 ani daca nu ma insel. Titlul ma incanta.. Culorile sticlei? Combinatia preferata: alb&negru&rosu (de la ambalaj). Senzatia la prima inspiratie?? WOW!!!
La ce ma gandesc cand il simt? Intriga, senzualitate, eleganta in contraste,dualitate, divinitate, seductie, usor, curat, proaspat, mind taking, naucitor, enigmatic, imprevizibil.. Opus.




Hypnotic Poison - Christian Dior

L-am primit cadou si pe acesta, pentru prima oara la 19 ani. De la un domn interesant, de altfel. L-am deschis decat acasa, noaptea tarziu, si l-am lasat sa se amestece cu mirosul meu.. Si... a fost electric. Hipnotic era cuvantul care intr-adevar il descria: dulce, dur, direct, fara perdea, extravagant, provocator, incentiv, vrajit, indraznet... Well, something I am inlove with...



Continuam cu "Individuelle" - Mont Blanc.. Aeroport, 2007, in drum spre Israel, asteptand imbarcarea, ma plimbam printre randurile duty-free-ului de pe Otopeni.. Si mi-a sarit in ochi eleganta sticlei. Iubesc Mont Blanc-ul pentru EL. Insemna ca pentru EA nu putea fi decat un exemplu de rafinament, eleganta, putere, incredere, provocare, succes, pumn de fier in manusi de catifea, bust de lumina, simplitate, si....atat de Individuelle.. Pacat ca nu am gasit un commercial, dar alaturi este sticla.. la fel de simpla si eleganta. Mont Blanc - Individuelle..
Imi place sa simt senzatia de curat si proaspat.. Imi plac foarte, dar foarte mult, parfumurile barbatesti.. Si pe unele chiar le port. Cu incredere. Sunt unice pe pielea mea. Si ma imbraca, aproape la fel de bine, cum ma imbraca un ceas elegant, cu gust, cu tenta masculina, nici prea mic, nici prea mare, pe o mana ingrijita, cu unghii rosu burgundy, de culoarea vinului de Ceci...

Si inca unul la rand, printre cele 4 preferate ale mele: Elle - Yves Saint Laurent. Despre el? Tot cadou. Si cred ca a mirosit atat de bine pe mine, cu cat dragostea cu care mi-a fost oferit, era dincolo de ce poti sa vezi, si sa simti. Da, un barbat care m-a iubit extraordinar de mult, si care era dependent le fel ca mine de senzatiile date de mireasma unui parfum pe tine.. L-a ales fara prea multe dubii: instinctual. Si mi s-a potrivit ca o manusa. Bujor, iasomie, frezii, nuante lemnoase, parfum tanar, extravagant, modern, proaspat, iti provoaca dorinta sa infigi unghiile in piele sa smulgi nota de indolenta cu care se infiltreaza in narile tale... Il iubesc? Nu. Ador acest parfum..



Iubesc senzatiile, ma fac sa ma simt vie.. Nu stiu voi cum sunteti, dar eu ma inspir, ma imbat, si ma extaziez la acesti stimuli.. Impreuna cu o gura de cafea Bristot, bauta cand zorii diminetii se inghesuie sa apara.

If you will only dream abut sensations tonight, I will feel them...

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare