Dare to jump! Dare to climb!

Da, in aceasta dimineata mi-am baut cafeaua cu my genious and outbursting friend, Marona mea. Imi era dor de ea, nu ne mai vazusem de cand a plecat in conced. Si a sosit, sora mea, cu ale ei falfaieli de gene si rasete sanatoase, caci o iubesc de mor pe fata asta. Se zdruncina Universul de cata sinceritate si aplomb are in ea, de cata ambitie, optimism (asta cand nu se trezeste cu un nor deasupra capului si nu te mai intelegi cu ea :p)), sanatate, putere sa rada si pofta de viata buna! Geez, your rock, girl!

Si ne-am asezat la povestit, de la cai verzi pe pereti pana la cum a fost la mare cu "babele" :))))) Marona mea stie ce spun io aici. Asa.. Si am petrecut vreo  3 ore faine de cafea, cu intins rufe, noutati etc. Marona a plecat acum. Se duce la inot. Bravo. Si eu in curand, daca nu vreau sa las coloana sa se faca paranteza. Deschisa sau inchisa, depinde din ce unghi ma privesti ;)

Thinking: maybe your destiny is to change THE destiny. Linie dintr-un film pe care l-am vazut aseara, si care a avut un efect soc asupra mea. In atat de puternic, incat a reusit sa scoata afara din mine puterea sa imi recunosc slabiciunea. Pe care am asternut-o pe o bucata de hartie electronica si careia i-am dat drumul in eter. Am recunoscut si astazi in fata bunei mele prietene aceasta slabiciune. Si desi am avut retinere cand am pus-o pe tapet, si indoieli de genul "e bine, nu e bine sa fiu atat de open", well, s-a dovedit a fi best choise ever. M-am eliberat.. putin cate putin, din momentul in care am asternut-o in universul virtual, si cu atat mai mult cu cat am scuipat-o efectiv afara, in discutia cu prietena mea.

Am recunoscut ca nu sunt Wonder Woman. Si ca nu trebuie sa fiu vreodata altceva decat sunt. Am recunoscut ca nu am, de multe ori, forta constantei in viata mea. Si ca nu gasesc mereu resursele sa scap de tarele mele. Dar am reusit un lucru extraordinar pt mine: sa nu mai las EGO-ul sa ma minta cu atata nerusinare, ca sa domine. A fost "total vulnerability". Dar totala! Si nu m-am mai speriat. A fost revealing!!! Scap de FRICA, Doamne, scap de orice criza, isterie, nesiguranta, alambicari de proiectii si nesiguranta in pasi! Si pentru ca am INDRAZNIT!

Si daca aseara aveam la 1 dimineata ochii rosii de plans, caci a durut in draci sa intru cu bocancii in sufletul meu, si sa ma vad asa, imperfecta si neputiincioasa, astazi zambesc cu gura pana la urechi pentru ca sunt un om frumos, puternic, stiu ca pot, stiu ca am gasit, practic, sa ne intelegem, the way to my precios peace, si dau pe afara, si dau la toti de jur imprejur, din zambet, fericire, putere de prezent, de atata constientizare a  momentului. Stiati ca voi uitati, aproape toata ziua, ca respirati?? Well, eu uitasem. Pana cand am inceput sa imi ascult respiratia, bataia inimii, pana si clipitul are un sunet. De liniste. Pentru ca am INDRAZNIT.

In fericirea mea, am decis ca maine sa si pun in practica opera inceputa de Oana pe peretele de la baie, celebrul de acum perete de la baie, de asta data pe peretii din living. Si o sa fiu cu scara dubla intre tablia de pat si perete, si cu revistele mele intinse pe jos. Va fac poze dupa ce scot fata la creatie, si stiti cum o sa iasa? BRILLIANT! Because I am brilliant! Si traiesc intr-o lume de brilliants, numai ca unii, multi, nu si-au descoperit stralucirea. My advice? Keep digging. Is there!

My today's coffee was delicious. In spite of whatever and everything, I feel alive and so well. And I miss my butterfly friend, and I will call her to laugh like crazy while chasing the cat in the house. :))

Am prieteni all over. Frumosi, plin de idei, cu curaj, cu pofta de viata, cu forta. Uit mereu ca ar trebui sa mai las si pe altii sa ma ajute, nu sa le rezolv eu pe toate. Si daca asta inseamna sa imi dea de buna voie din energia lor pozitiva, so be it. Sau daca asta inseamna ca ei sa decida pentru mine cand eu nu sunt capabila, so be it. Astazi ma bucur de ce am, inca o data. Si ... nothing. I just am.

Feel free.. Keep digging. Dare! Dare to jump! Dare to climb!

Yours,
Me

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare