And so it is...

Nu intamplator am facut cea de a 100 postare cu titlul: "Cum mi'as trai viata daca nu mi-ar fi frica?".. Nu degeaba aseara am simtit pace si liniste facand ordine in casa... Nu degeaba, azi de dimineata am citit-o pe Ileana... Nu degeaba mi-am amintit de Bogdan.. El mi-a adus in atentie cartea lui Eckhart Tolle - "Puterea Prezentului".. Nu degeaba e liniste...

Pare star-treck.. Pare o alta gaselnita a secolului XXI condus de ratiune si planuri de viitor, viata in corporatii cu strategii pe termen mediu si lung (ceea ce probabil este si bine, dar pt business, nu pt noi).. In fuga asta permanenta dupa nici noi nu mai stim ce... - si ieri vorbeam cu Simona cum cunoaste o familie cu credite la banci, munca multa, chirie, si copil mic dar care sunt atat de fericiti... - si revin la fuga permanenta si incapacitatea, de multe ori, de a ne trai relatiile si ce ne ofera ele doar pt ca ne e frica de ce s-ar putea intampla...

Aseara, azi de dimineata, acum, ma simt atat de linistita. Pt ca imi priveam visul devenit realitate adanc in ochi, si ii mangaiam obrazul si ma gandeam: "Iata ce mi-am dorit si iata cat am trait ca si cum s-ar fi intamplat, si chiar s-a intamplat.... How lucky am I?? :p)"... Am multe de facut, dar am timp. Am ganduri mari pt mine, pt ca mi-am dorit sa apara o oportunitate pt a-mi vedea un alt vis devenit realitate.. Si va deveni. I believe. Si sunt linistita. Am renuntat sa mai proiectez aiurea.. In mod clar, mintea ma va obliga sa mai deraiez. Des. Dar macar stiu ca trebuie sa las totul sa treaca prin mine: spaima, panica, fericire, orice vine.. Pt ca apoi sa ma eliberez de incarcatura energetica negativa pt a ma bucura de ce am.

Imi placea aglomeratia din Pipera de dimineata, desi eram in intarziere. Culmea, nu? Imi placea cum mergea masina, imi placea pana si fumul de la tigara lui al meu. Poate bat campii in dimineata asta. Insa m-am trezit cu credinta ca se poate.. Orice. Atata timp cat lasi balta trecutul, catre care nu te mai poti intoarce sa il modifici, si viitorul, care, in fapt, nici nu exista.

Se poate, din lucruri simple, sa creezi imperii de fericire. Si este important sa crezi. Si e important sa nu invinuiesti pe nimeni pt ce traiesti. Si e important sa ierti. Si e important sa fii maleabil. Si e important sa fii intelept. Pentru tine.. nu pt altii...

Imi amintesc cum ma uitam la unii oameni care au aparut in viata mea tranzitiv. Si au disparut dupa aceea. Pt ca ei mi-au aratat ce inseamna pace. Ce inseamna sa nu cauti etalon de comparatie, pt ca TU, TU esti unic si incomparabil. Mi-au aratat ca am uitat ce am in mine, mi-au aratat suma energiilor si fortelor ce salasuiesc in mine si pe care nu le iau in seama. Mi-au adus aminte de ce inseamna SA FIU.

Too much for you, guys? Maybe. Or not. But this is it. And so it is..  "It matters not how strait the gate, How charged with punishments the scroll. I am the master of my fate: I am the captain of my soul"...

Dincolo de limite - Eckhart Tolle Puterea Prezentului

Vezi mai multe video din film


Yours,
Me

Comentarii

Postări populare