Infinity..

Ma uit la foaia mea dictando virtuala, si ma intreb: "Daca ma apuc de scris, oare nu repet ceea ce cred si gandesc, over and over again?" Ok. So what?! Repetitia e mama invataturii.

Ascult VibeFm. Pfuoai! De cand nu am mai facut-o!? Am ascultat si in masina, si mi-am dat seama de ce nu am ascultat pana acum: cam scapa talpa pe acceleratie :) Tz... Anyways.

Full week ahead. Servici, scoala, personale de facut. Etc. But... ascult la avione, la Armin Van Buren, imi e foame, sunt absolut Zen. Senina. M-am vazut cu doi prieteni. Frumosi oameni. Un cuplu care ma imbata de bucurie cand vad atata armonie, si lipsa de vanitate, orgolii, si alte diverse "caracteristici" omenesti care, de obicei, ruineaza. La ei totul este la nivel de predare. S-au predat relatiei asteia cu totul, si traiesc in intelegere, deschidere, lipsa de rusine, putere de recunoastere, ochi deschisi.. Ani diferenta intre ei? Multi. Multi tare. Potrivire intre ei? Maxima. Sunt atat de multumiti ca se au, atat de deschisi si intelepti in ciuda diferentei de generatii. Gasesti tanarul si inteleptul in fiecare dintre ei. Au si ei, ca noi toti, bune si rele. Dar mai au ce nu avem noi toti: o deschidere imensa spre autocunoastere, spre informatie, spre recunoastere, spre schimb de experienta, spre a oferi din frumosul lor, cumul de cunostinte, experiente, trairi, simplitate, sinceritate. Oameni complecsi, insa cu un nivel ridicat de educatie si principialitate.

Wow. Au trecut 3 ore repede. Foarte repede. Daca m-as uita din afara, discutia noastra a fost cam asa: umbrele, masute, frappe, ploaie, zambete, tango, ahaaaa! - exclamatii de recunoastere a unor mentalitati si opinii comune. Un cuplu senin, fericit, si o domnisoara linistita si zambitoare imbatandu-se cu imaginea si cuvintele lor frumoase, stand la o sueta.

Am intalnit si reintalnit oameni frumosi saptamana asta. Desi agitata, a fost frumoasa. Mai ales weekendul. Dupa 13 ore de somn, vezi lumea altfel. Simti energiile bune gravitand pe langa tine. Simti mintea odihnita si ca te lasa in pace. Simti pe de-a dreptul.

Discutand cu ei, mi-am reamintit ce mai trebuie sa fac cu mine ca sa mai diminuez din demonii subconstientului. Vedeti? Nimic nu este degeaba. Am primit un sms de la o buna prietena. Tocmai acum. Cand scriam asta. Ma intreba daca, acum ca ii vine sa urle, "sa urle pt ce Dumnezeu i-a luat, sau sa se bucure pt ce i-a dat". I-am spus: "Doar urla. Vezi tu apoi de ce. Nimic nu este degeaba."

Bottom line: ma bucur de oameni frumosi. De experiente frumoase. De liniste. De pasarele care imi canta dimineata in creieri. De un acum in care singura lipsa este Al Meu. Probabil insa ca totul este exact cum trebuie sa fie. Si de aceea pot spune ca inchei o saptamana completa. Senina. Mai buna ca om. Mai linistita. Impacata. Mai inteleapta, sper eu, cu inca vreo 2 secunde in plus fata de altii.

Tot ce ai nevoie ca hrana pt tine, de orice forma ar fi ea, atragi spre tine. Universul are resurse inepuizabile, exista infinitate. Nu exista limite. Asa spune si matematica. Nici de viteza. De nimic. Is just you against the world. Or just you. Uimitor cand te gandesti cat de des spunem ca "nu se poate". Well. Totul este posibil. Deschiderea mintii, a sufletului, a tot ceea ce esti, catre orice vine si exista in Univers, insasi prin actul acesta de predare totala, atragi vibratiile si energiile pozitive necesare tie.

Ma uit la reclama de mai jos. Dorna. Ideea ca doar cativa oameni misca natura.... Este senzatioanala!!! Asa e. Oamenii pot misca orice. Putini stiu ca au resursele. Putini stiu ca pot. Si si mai putini stiu cum pot.


Pentru prieteni, pentru intelepciune, pentru seninatate, pentru castigarea luptei cu tine insuti...

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare