Loyalty

Nu stiu cati mai sunt cei din ziua de azi care dau doi bani pe loialitate.
Eu mi-am dat toata viata. Am fost si sunt loiala familiei. Am fost loiala unei cauze, unor principii, firmei unde am lucrat, prietenilor, chiar am respectat principiul de a nu povesti unora secretele celorlalti si vice-versa.

Loialitatea este un principiu la care tin foarte mult. E un fel de crez dupa care traiesc. Iti sunt loiala pana la ultima suflare, si a doua greseala, caci iti acord credit ca pe prima ai facut-o din neatentie sau simpla neprezenta de spirit.

Nu stiu altii cum sunt, dar daca te mint sau nu respect protocolul nostru de prietenie agreat chiar si tacit, nu am somn, nu inghit, nu respir. Nu te pot minti, mi se pare o magarie majora. Nu cred in viata traita in minciuni si ascunzisuri, caci bine spunea cine spunea: "mai devreme sau mai tarziu, minciuna tot iese la suprafata".

Iti dau tot ce am daca ma ai ca prieten. Iubitului ii acord si ii voi acorda mereu loialitatea mea in ciuda tuturor contrarelor care s-or arata, pentru ca pana la urma, ce conteaza la final? Ca partenera te-a respectat, te-a ingrijit, si ti-a fost loiala. De iubit, pricepi oricum ca te iubeste de moment ce primesti toate acestea de mai sus neconditionat. Important e sa fii indeajuns de destept sa le respecti. Ori ca esti un "El", ori ca esti o "Ea". Ambele sensuri sunt perfect valabile.

Mi-au auzit urechile secrete de business, mi-au auzit urechile pareri contrare comportamentelor si afirmatiilor, si mi-am tint gura si am pastrat respect pentru cei care mi le-au impartasit. Am spus, din acelasi principiu al loialitatii, unde se termina bunul simt si normalitatea si incep aberatiile si batutul campilor. Nu toti au apreciat franchetea si modul direct de a comunica. Insa nu mai conteaza. Din loialitate si dorinta de a le face bine, am facut-o. Ma intrebi daca as face la fel? Pai da. Sunt colerica by profile. Si greu ma scoti din ale mele. Nu sunt cea mai diplomata si rabdatoare din lume, dar sunt loiala.

Loiala pana in ultima zi a relatie cu ai mei: ca e iubitul, prieten/a din copilarie, familia, sau mentorul in viata profesionala. Doar sa nu ma dezamageasca. Caci daca o fac, eu sunt genul "one way, and no turning back". Sunt corecta, respect principii. Poate prea mult. Mai mult ca altii. Dar poate asta ma face speciala.

Stii ca de la mine ai totul. Si iert. O data. In rest, probabil de aceea am iubit "Dreptul" atat de mult, si mi-am dorit enorm sa devin avocat. Si chiar daca viata m-a dus pe alte carari, sunt sigura ca nimic nu a fost din greseala.

Sunt loiala, si ma mandresc cu asta. Este o virtute pierduta prin alergatura cotidiana si dezumanizarea in masa. Deci da. Raman loiala.

Yours,
Me

Comentarii

Postări populare